کتاب دروغ گویی

Lying
  • 15 % تخفیف
    30,000 | 25,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آشیان آشیان
    نویسنده:
کد کتاب : 54424
مترجم :
شابک : 978-6007293416
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 92
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دروغ گویی اثر سام هریس

کتاب « دروغ گویی» نوشته « سام هریس» توسط نشر آشیان ‫منتشر شده است.
همانطور که در آنا کارنینا، مادام بواری و اتللو دروغ تم اصلی بود، در زندگی هم همینطور است. اکثر اشکال رذیلت خصوصی و شرارت عمومی با دروغ شعله ور می شوند. اعمال ناهنجار و سایر خیانت های شخصی، کلاهبرداری مالی، فساد دولتی - حتی قتل و نسل کشی - عموما به یک نقص اخلاقی اضافی نیاز دارند: تمایل به دروغ گفتن.

در کتاب دروغ گویی، نویسنده و عصب شناس پرفروش سام هریس استدلال می کند که ما می توانیم با گفتن حقیقت در موقعیت هایی که دیگران اغلب دروغ می گویند، به طور اساسی زندگی خود را ساده کرده و جامعه را بهبود ببخشیم. او بر دروغ‌های «سفید» تمرکز می‌کند – آن دروغ‌هایی که ما می‌گوییم تا از ناراحتی مردم در امان بمانیم – زیرا اینها دروغ‌هایی هستند که اغلب ما را وسوسه می‌کنند. و آن‌ها تنها دروغ‌هایی هستند که افراد خوب در حالی که تصور می‌کنند در این فرآیند خوب هستند، می‌گویند.
سام هریس نویسنده کتاب های پرفروش نیویورک تایمز است. نوشته های آقای هریس به بیش از 15 زبان منتشر شده است. او و کارهایش در نیویورک تایمز، تایم، ساینتیفیک امریکن، نیچر، نیوزویک، رولینگ استون، آتلانتیک و بسیاری مجلات دیگر مورد بحث قرار گرفته است. نوشته های او در نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز، اکونومیست، نیوزویک، تایمز (لندن)، بوستون گلوب، آتلانتیک، سالنامه عصب شناسی و جاهای دیگر منتشر شده است.

کتاب دروغ گویی

سام هریس
ساموئل بنجامین هریس (به انگلیسی: Samuel (Sam) Benjamin Harris) (زاده ۹ آوریل ۱۹۶۷) نویسندهٔ آمریکایی، فیلسوف عصب‌پژوه، وبلاگ ​نویس و میزبان پادکست است. او یک منتقد دینی و مبلغ حق آزادی در انتقاد از آن است. در مقاله‌های او مباحثی همچون دین، اخلاق، عصب شناسی، اختیار، تروریسم و دفاع شخصی بررسی شده، و کتاب اول او، پایان ایمان (۲۰۰۴)، انتقادی است بر مذهب سازمان یافته. از او به عنوان یکی از چهار چهره برجسته خداناباوری نو یاد می‌شود که در کنار ریچارد داوکینز، دنیل دنت و کریستوفر هیچنز...
نکوداشت های کتاب دروغ گویی
This essay is quite brilliant.
این مقاله کاملا درخشان است
Ricky Gervais

In this brief but illuminating work, Sam Harris applies his characteristically calm and sensible logic to a subject that affects us all
در این اثر کوتاه اما روشنگر، سام هریس منطق آرام و معقول خود را در مورد موضوعی به کار می برد که همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد.
Neil deGrasse Tyson, Astrophysicist, American Museum of Natural History

قسمت هایی از کتاب دروغ گویی (لذت متن)