کتاب دعایی برای باران

Doaie Baraye Baran
داستان پیامبران 4 (حضرت ادریس (ع))
کد کتاب : 54906
شابک : 978-9649735610
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب دعایی برای باران اثر ابراهیم حسن بیگی

کودکان از شنیدن داستان‌ها لذت می‌برند. به خصوص درباره الگوهای شخصیتی و رفتاری چون پیامبران الهی گفتگو می‌شود. این داستان‌ها به خصوص برای کودکانی که در خانواده‌های مذهبی و معتقد رشد می‌کنند، بسیار مفید است. و آگاهی افراد از زندگی این بزرگان از همان دوران کودکی اهمیت دارد تا با سرشت رفتاری آن‌ها مخلوط شود و زندگی و آینده آنان از رفتار پیامبران اثر بپذیرد. علاوه بر این داستان پیامبران الهی به واسطه اتفاقات مهم و خاص خودشان برای کودکان جذابیت بسیاری دارد.
در مجموعه داستان پیامبران با داستان زندگی و قصه‌های 12 نفر از پیامبران بزرگ برای کودکان به صورت داستان آشنا می‌شویم. در این کتاب داستان حضرت ادریس(ع) را می‌خوانیم.

کتاب دعایی برای باران

ابراهیم حسن بیگی
وی به سال 1336 در یکی از روستاهای شهرستان گرگان متولد شد. او کلاس اول تا سوم را در دبستان «میرجرجانی» همان روستا و از چهارم ابتدایی تا دیپلم را در بندر ترکمن و گرگان به پایان رسانده است. حسن بیگی در سال 1359 در آموزش و پرورش استخدام می شود و پس از دو سال مدیر امور برنامه های رادیو گرگان می شود. سفر به کردستان در سال 1364، سرآغاز حرکت نوینی برای این نویسنده می شود. حاصل این سفر، دریافت حس و حالها و سوژه های داستانی خوبی برای وی می شود. بعدها این سوژه دستمایه بیشتر داستانهای کوتاه و...