کتاب مربی و تربیت

Instructor and training
کد کتاب : 55641
شابک : 978-9645316097
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مربی و تربیت اثر محمدصادق حائری شیرازی

کتاب مربی و تربیت نوشته مرحوم حائری شیرازی و در مورد قواعد و رابطه ی مربی با متربی است . این کتاب چهارمین اثر از سلسله مباحث در مرکز تربیت معلم در زمینه تعلیم و تربیت است . در کتاب حاضر مباحث با موضوع بندی و در ۱۶ مبحث با تکیه بر آیات و روایات بیان شده است و مخاطب اصلی آن معلمان و مربیان و همه کسانی که با تعلیم و تربیت در ارتباطند هستند .
آنچه در پیش روی شماست، سلسله بحث های تمام شده ای است که در مرکز تربیت معلم، از نیمه دوم سال ۱۳۹۵، در زمینه تعلیم و تربیت اسلامی آغاز شد.
مهمترین ویژگی این بحث، ملاحظه رابطه طولی بین مسائل و بازگرداندن کثرت فرعی به وحدت اصلی است.
عالم متفکر و حکیم الهی، مرحوم آیت الله حائری شیرازی در این سلسله بحث ها به مبانی، اصول و روش های تربیت دینی و قواعد رابطه ی بین مربی و متربی می پردازند.

کتاب مربی و تربیت

محمدصادق حائری شیرازی
محمدصادق (محی‌الدین) حائری شیرازی (زادهٔ ۱۲ بهمن ۱۳۱۵ در شیراز – درگذشته ۲۹ آذر ۱۳۹۶ در قم) روحانی شیعه ایرانی، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق شیراز بود.حائری شیرازی به سال ۱۳۱۵ در شیراز و در خانواده ای به تعبیر خودش اصیل، متولد شد. پدرش (عبد الحسین حائری) مجتهد و مادرش در دوران کشف حجاب در عهد رضاشاه نزدیک به ۲۵ سال به اعتراض در خانه نشست. نسبت او از جانب پدر به مقدس اردبیلی و از جانب مادر به سادات صفی الدین اردبیلی می‌رسد
دسته بندی های کتاب مربی و تربیت