کتاب داستان نویسهای نام آور معاصر ایران

Prominent contemporary Iranian novelists
(نقد و بررسی آثار سی و یک نویسنده)
کد کتاب : 56823
شابک : 9788-9645772985
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب داستان نویسهای نام آور معاصر ایران اثر جمال میرصادقی

جمال (حسین) میرصادقی، در سال 1312 خورشیدی در تهران به دنیا آمد. فارغ التحصیل دانشکده ی ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران در رشته ی ادبیات فارسی است.
جمال میرصادقی شغل های گوناگونی داشته است: کارگری، معلمی، کتابدار دانش سرای تربیت معلم، کارشناس آزمون سازی در سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مسوول اسناد قدیمی در سازمان اسناد ملی ایران تدریس در دانشگاه.
در دوره ی دراز کار نویسندگی، داستان های کوتاه و بلند بسیار و بیش از ده رمان نوشته است که برخی از آن ها به زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ارمنی، روسی، رومانیایی، عبری، عربی، مجاری، هندو، اردو و چینی ترجمه شده است.

کتاب داستان نویسهای نام آور معاصر ایران

جمال میرصادقی
جمال میرصادقی (زاده ۱۹ اردیبهشت ۱۳۱۲) نویسنده ایرانی است. او دانش‌آموختهٔ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران است و تا کنون حدود ۴۳ جلد کتاب، رمان، داستان بلند و نقد ادبی و مجموعه مقالات، از او منتشر شده‌است.مال میرصادقی در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۱۲ خورشیدی در تهران به دنیا آمد. فارغ‌التحصیل دانشکده ادبیات و علوم انسانی از دانشگاه تهران در رشته ادبیات فارسی است. جمال میرصادقی مشاغل گوناگونی داشته‌است. کارگری، معلمی، کتابدار دانشسرای تربیت معلم، کارشناس آزمون سازی در سازمان ا...
دسته بندی های کتاب داستان نویسهای نام آور معاصر ایران