کتاب فعال سازی چشم سوم

Third Eye Activation Mastery
(تکنیک های سریع و تایید شده برای افزایش آگاهی و بصیرت)
  • 15 % تخفیف
    80,000 | 68,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 56963
مترجم :
شابک : 978-9642333578
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 81
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب فعال سازی چشم سوم اثر ال جردن

آیا می خواهید یک روانشناس شوید و آگاهی شهودی داشته باشید؟
آیا می خواهید بدانید چگونه چشم سوم خود را باز کنید؟
آیا می خواهید به یک تجربه باورنکردنی فعال سازی چشم سوم دست یابید؟
نیازی به جستجوی بیشتر نیست! این کتاب تکنیک های قدرتمند و اثبات شده ای را به شما آموزش می دهد تا آگاهی شما را فراتر از تصور شما افزایش دهد!
با خواندن کتاب "فعال سازی چشم سوم (تکنیک های سریع و تایید شده برای افزایش آگاهی و بصیرت)" شما همچنین قادر خواهید بود آگاهی شهودی خود را که بیش از حد قدرتمند هستند، ارتقا دهید. به طور خلاصه، این کتاب نه تنها به شما نشان می دهد که چگونه چشم سوم خود را با تکنیک های شگفت انگیز و اثبات شده باز کنید، بلکه چگونه آن را به کار ببندید.
در این کتاب خواهید آموخت:
معنی چشم سوم و نحوه کارکردن چشم سوم
معنی چشم سوم و نحوه کارکردن چشم سوم
تکنیک‌های رایجی که برای باز کردن چشم سوم استفاده می‌شود و اینکه چگونه می‌توان تشخیص داد که چشم سوم در واقع باز است
روش های غیر متعارفی که برای باز کردن چشم سوم شما استفاده می شود
روانی بودن به چه معناست و رسانه بودن به چه معناست
چگونه به عنوان یک روان یا حتی به عنوان یک رسانه روانی مهارت های خود را تقویت کنید

کتاب فعال سازی چشم سوم

قسمت هایی از کتاب فعال سازی چشم سوم (لذت متن)
لازم است بدانید بعضی ها چشم سومشان از زمان تولد باز است، در واقع آن قدر باز است که آن ها را دارای توانایی غیب بینی و انرژی ماورالطبیعه می کند. این کتاب راهنمای شماست تا متوجه شوید که آیا یک فراروان بین طبیعی هستید یا کسی که این اتفاق برایتان نزدیک است. این موضوع اهمیت زیادی دارد زیرا بعضی والدین که بچه هایی با توانایی های غیب بینی دارند فکر می کنند فرزندانشان دچار بی ثباتی ذهنی شده اند. و در مورد قدرت های واسطه نیز همین طور است، کسی که سطح بالایی از شهود و بصیرت دارد می تواند با بعد روحانی متصل شود. در ادامه درباره ویژگی های تمایز بخش میان فراروان بین و واسطه مطالعه خواهید کرد. بنابراین وقتی احساس می کنید خارج از این جهان در حال تأملید، خود را درک خواهید کرد و دیگران هم با دیدن افرادی که به نظرشان عجیب وغریب هستند، تعجب نخواهند کرد و آن ها را می فهمند.

در زمینه گشودن چشم سوم، گاهی چشم به صورت ناخواسته بازمی شود. در این کتاب خواهید خواند که چطور ممکن است یک روز کاملا معمولی باشد و روز بعد با قدرت غیب بینی و فراروانی از خواب بیدار شوید. در واقع جهان بعضی از مشهورترین واسطه هایش را این گونه دارای موهبت ساخته است به روشی کاملا ناگهانی و برنامه ریزی نشده! با این حال همان طور که اشاره شد، برخی افراد هنگام تولد دارای قدرت های فراروان بین هستند که در این کتاب کاملا تشریح می شود. با هر روشی که چشم سوم این افراد باز شود، آن ها دارای سطح بالایی از شهود هستند که هر کسی می تواند از مزایایش بهره مند شود.