کتاب روایت عور

Story Of Oor
کد کتاب : 5818
شابک : 978-9643115432
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب روایت عور اثر جواد مجابی

اگر اهل خواندن داستان‌های کوتاه هستید مجموعه‌داستان «روایت عور» از جواد مجابی را از دست ندهید. این مجموعه که نخستین‌بار سال هشتادوسه منتشر شده، به‌تازگی با طراح جلدی متفاوت تجدیدچاپ شده است.

در بخشی از کتاب آمده است:

"سه روز تمام باران بارید و پس از سه روز اندکی ابرها خستگی در کردند تا یک ماه دیگر دم ریز ببارند. آب از سطح خیابان و کوچه بالا آمد. آب از سطح چاه و گندابرو بالا آمد. آب از سطح شهر بالا آمد و در خانه ها و اداره ها و کارخانه ها و میدان ها رسید یک جا تا کمر آدم ها یک جا تا سینه، جایی تا زیر گلو و غالب جاها از سر آدم ها و خاطره ها و جغرافی هم گذشت. در جایی که تقریبا حاشیه کویر نامیده می شود این یک حادثه نادر شمرده می شود که آب های زیرزمینی پس از آن همه غیبت تاریخی برای خوشامد گفتن به نزولات آسمانی چنین مشتاقانه فوران کرده بالا بیایند، تصادفا چنین سراسری و عاشق و فراگیر و اتفاقا به بالاتر تا بالاترین حد طاقت تنفس و بعد از آن هم."

کتاب روایت عور

جواد مجابی
جواد مجابی (به انگلیسی: Javad Mojabi)(متولد ۲۲ مهر ۱۳۱۸ در شهر قزوین) شاعر، نویسنده، منتقد ادبی و هنرهای تجسمی، نقاش، طنزپرداز و روزنامه‌نگار ایرانی است. از او آثار متعددی به چاپ رسیده‌است. همچنین برای مدت کوتاهی سردبیر مجله ادبی دنیای سخن بود.