کتاب اتاق قرمز

Madalyonun Ici
کد کتاب : 58195
مترجم : وحید صبری
آرزو قاسم خانلو
نگین قاسم خانلو
شابک : 978-6227552553
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 522
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

از دفتر یادداشت های یک روانپزشک
Madalyonun ici
کد کتاب : 128738
مترجم :
شابک : 978-6227562620
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 425
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اتاق قرمز اثر گلسرن بودایجی اوغلو

از دفترچه یک روان شناس: تاجری که سال هاست دچار «حملات وحشت» شده است.. دکتری که خود را پیامبر اعلام کرده است.. سه خواهری که خانه هایشان را به خاطر تمیز بودن به «زباله دانی» تبدیل کرده اند. ، زن جوانی که توسط همه ی مردان اطرافش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود ... دختر پدری رئیس که حرفه ی "فحشا" را انتخاب کرد ... کارمند جوانی که فکر می کند همه ی آهنگ های رادیو و تلویزیون برای پخش می شود... کسی که به عنوان یک دختر به دنیا آمده است اما احساس می کند یک مرد ترنسکشوال است... دانشجویی که پزشکش را به خودکشی تهدید می کند... یک بانکدار جوان مبتلا به بیماری لاعلاج... در کتاب اتاق قرمز داستان افراد مختلفی که با مشکلات متفاوت به دکتر روان شناس مراجعه کرده اند روایت می شود. در این کتاب افرادی از هر طبقه‌ای که به دلایل مختلف برای روان‌پزشکی در ترکیه مراجعه می‌کنند، داستان «وضعیت انسانیت، به‌ویژه عشق و مرگ» را خواهند یافت. شما با آن ها روبرو خواهید شد. مردم داستان زندگی شان را برای شما باز خواهند کرد و عمیق ترین رازهای خود را با شما در میان می گذارند. از این کتاب سریالی نیز در ترکیه به همین نام ساخته شده است.
کتاب اتاق قرمز که بر اساس داستان های واقعی است توسط روان شناس گلسرن بودایجی اوغلو نوشته شده است. این کتاب را وحید صبری، آرزو قاسم خانلو و نگین قاسم خانلو ترجمه کرده اند. کتاب را انتشارات ایهام به چاپ رسانده است.

کتاب اتاق قرمز

گلسرن بودایجی اوغلو
گلسرن بودایجی اوغلو در سال 1947 در آنکارا متولد شد. وی در سال 1966 برنده دانشکده پزشکی دانشگاه آنکارا شد. در دوران دانشجویی به عنوان گوینده و مجری دائمی در رادیو و تلویزیون TRT آنکارا کار می کرد. وی به عنوان پزشک آزاد در آنکارا کار می کند.