کتاب رویای من این است

This is my dream
(داستان های کودکان کار)
کد کتاب : 58445
شابک : 978-6006414201
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 91
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب رویای من این است اثر فریبا منتظرظهور

در این مجموعه 110 نوشته از 42 کودک و نوجوان که اغلب‌شان کار می‌کنند، گنجانده شده است که از مهر 1389 تا شهریور 1391 در کلاس‌های نوشتن آزاد در خانه کودک مهر (دروازه‌غار) شرکت کرده‌اند.
خانه کودک مهر اولین مکان اجرایی موسسه حمایتی خانه مهر کودکان است. موسسه حمایتی خانه مهر کودکان سازمانی مستقل، غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی است که در سال 1387 تأسیس و به آموزش کودکان و نوجوانان محروم از تحصیل به‌ویژه کودکان کار و خیابان بدون توجه به قومیت و ملیت اشتغال دارد.
در حال‌حاضر بیش از 150 کودک و نوجوان زیر پوشش آموزش، پزشکی و حمایتی خانه‌کودک مهر می‌باشند. در این مرکز برای پذیرش، کودکانی در اولویت هستند که در وضعیت معیشتی سخت‌تری به‌سر می‌برند و اگر از این در بیرون بروند، هیچ مأمن دیگری برای آموزش و تحصیل ندارند.

کتاب رویای من این است

فریبا منتظرظهور
فریبا منتظرظهورمتولد ۱۳۴۹ در شهر تهران، یک نویسنده و خبرنگار است. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در تهران سپری و در رشته کارشناسی اقتصاد نظری و کاردانی کامپیوتر تحصیلات خود را به اتمام رساند. پس از تجربه مشاغلی مانند مسئول شبکه کامپیوتری، حسابداری، معلمی، در سال ۱۳۸۲ به روزنامه‌نگاری پرداخت. وی دوره خبرنگاری را در دفتر مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها گذراند و به عنوان خبرنگار آزاد در روزنامه‌ها و مجلات گوناگون به نشر گزارش و مصاحبه اقدام نمود.منتظرظهور در سال ۱۳۸۶ به داستان‌نویسی ...