کتاب عزرائیل

Ezraeel
کهنه سرباز
کد کتاب : 58736
شابک : 978-6226837972
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب عزرائیل اثر نیما اکبرخانی

تریلر، یک زیرمجموعه هیجان‌انگیز ژانر جنایی، همچون دیگر اجزاء ادبی و سینمایی، بر هیجان، تعلیق و پیچش تمرکز دارد. در این ژانر واقع‌گرایانه، عناصر خشونت و جنگ نیز جزئی از تجربه هستند. تریلر عزرائیل، دنیای پنهان و عمیق موضوعاتی چون جنگ، سیاست و امنیت را برای شما آشکار می‌سازد.

این مجموعه جذاب تحت عنوان عزرائیل، داستان‌هایی از زمینه‌های امنیتی، سیاسی و جاسوسی را در بر می‌گیرد. این داستان‌ها به ماجراهایی از زمان پیروزی انقلاب ایران تا به امروز می‌پردازند. ویژگی‌های خاص این اثر شما را به خود مشغول می‌کنند و فرصتی را برای تجربه‌ی یک فضای تازه و پیچیده را ایجاد می‌کنند.

دو شخصیت اصلی این کتاب، حمیدرضا هدایتی به عنوان سرگرد حفاجا و علی علیزاده به عنوان قاتل مرموز، در تعقیب و گریزی که از شرق تهران تا نیکوزیا در قبرس اتفاق می‌افتد، نقش آفرینی می‌کنند. داستان از یک سلسله قتل‌های ترسناک در تهران آغاز می‌شود و تا انتهای داستان پیچیده و هیجان‌انگیز ادامه می‌یابد.

کتاب عزرائیل

نیما اکبرخانی
نیما اکبرخانی نویسنده ایرانی متولد سال 1365 می باشد. حوزه تخصصی او درباره مدافعین حرم است.
قسمت هایی از کتاب عزرائیل (لذت متن)
مرد ظاهر آرام و موجهی دارد. با آن کت و شلوار معمولی و خوش دوخت، با آن کیف سامسونت، با آن خودروی سواری، از هرکس بپرسی می گویند کارمند بانک است. اما کسی می داند پشت این نقاب آرام و موقر چه کسی قرار دارد؟ واقعا او کیست؟ موش؟ گربه؟ یا عزرائیل؟ او که سراسر ابهام است کلید فهمیدن علت این همه قتل و خونریزی است یا قفل آن؟ یا نکند چیزی فراتر از آن است؟ چه کسی زیر شکنجه تاب می آورد و چه کسی گناه قتل پنج نیروی سپاه قدس در دوحه قطر را به گردن می گیرد؟ و سوالی که از همه مهم تر است؛ حق با علی است؟ و...