کتاب رموز ایچی موکو

Ichi Mookoo
کد کتاب : 59214
شابک : 978-6227775013‬
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 98
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب رموز ایچی موکو اثر کاوه مهدی حسین آبادی

منابع زیادی وجود دارد که ‌می‌توانید اطلاعاتی در مورد تجارت با روش‌‌های سنتی غربی پیدا کنید. با این حال، به نظر ‌می‌رسد که مطالب زیادی در مورد برخی از تکنیک‌‌های تجارت شرقی نوشته نشده است. "رموز ایچی موکو" به قلم "کاوه مهدی حسین آبادی"، از محدود منابعی است که این تکنیک‌ها را آموزش می‎دهد.
در این کتاب، نگاهی دقیق‌تر به ‌"رموز ایچی موکو" خواهیم داشت؛ یک شاخص نمودار تا حدی مرموز، که در میان بسیاری از معامله‌گران ژاپنی محبوب است. سه خط میانگین متحرک به رنگ‌های قرمز، آبی و سبز وجود دارد و اگرچه برای چشمی که آموزش لازم را ندیده کاملا آشفته به نظر ‌می‌رسد، اما برای معامله‌گر ‌"ایچی موکو"، وضوح خاصی در نمودار وجود دارد.
از آنجایی که بسیاری از خطوط در نمودار ابر ‌"ایچی موکو" با استفاده از میانگین‌‌ها ایجاد ‌می‌شوند، نمودار اغلب با نمودار میانگین متحرک ساده مقایسه ‌می‌شود. با این حال، ‌"ایچی موکو" پویاتر از نمودار میانگین متحرک ساده است زیرا برای کمک به تشخیص تغییرات در حمایت و مقاومت طراحی شده است.
‌"رموز ایچی موکو" برای معامله‌گران روزمره و دیگرانی که نیاز به تصمیم‌گیری سریع دارند مفید است. ابر اغلب با سایر اندیکاتورهای فنی مانند شاخص قدرت نسبی جفت ‌می‌شود تا معامله‌گران تصویر کاملی از مقاومت و حمایت به دست آورند. بسیاری از معامله گران همچنین به دنبال متقاطع‌‌ها هستند تا مشخص کنند که چه زمانی روند معکوس شده است. "ایچی موکو" نیاز به نظم و انضباط زیادی دارد. این مساله به این دلیل است که شما باید منتظر بهترین سیگنال‌‌های تجاری باشید. قوانین معاملاتی که توسط "کاوه مهدی حسین آبادی" در "رموز ایچی موکو" معرفی شده، به شما کمک ‌می‌کند تا زمانی که ممکن است یا حداقل تا زمانی که مشخص شود که یک حالت معکوس در حال رخ دادن است، روند را دنبال کنید.

کتاب رموز ایچی موکو

کاوه مهدی حسین آبادی
کاوه مهدی حسین آبادی نویسنده و تحلیل گر بورس در استان مازندران متولد سال 1357 می باشد.
قسمت هایی از کتاب رموز ایچی موکو (لذت متن)
ناگفته های کومو، ناگفته های چیکو اسپن و توانایی هایی که در کیجون سن و تنکن سن وجود دارد و در نهایت دو روش کاربردی از تلفیق علم تعادل و زمان.