کتاب گوسفند سیاه

Black Sheep
شخصیت شگفت آور،تحسین برانگیز و پنهان خود را آشکار کنید
کد کتاب : 60605
مترجم :
شابک : 978-6008349723
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 154
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

گوسفند سیاه
Black Sheep
(اسراری در وجود هر آدمی هست که باید آن ها را پیدا کنی؛سعادت همین جاست)
کد کتاب : 60136
مترجم :
شابک : 978-6004680585
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گوسفند سیاه اثر برانت منسوار

این کتاب، می خواهد در مورد چیزی با شما حرف بزند که بسیار جذاب و خواندنی است و زندگی، افکار و باورهای تان را زیرو رو خواهد کرد. تا به حال به این فکر کرده اید که چرا گوسفندان سیاه حقیقی، نادیده گرفته می شوند، مورد تبعیض قرار می گیرند و مثل سایر گوسفندان ارزش گذاری نمی شوند؟ می گویند: پشم گوسفند سیاه قابلیت رنگرزی ندارد.
بله، این طور است. گوسفند سیاه صددرصد ناب و اصیل است. از فشارهای بیرون تاثیر نمی پذیرد، تغییر نمی کند یا حتی به چیزی که با اصل خودش فاصله دارد تبدیل نمی شود.
آیا معنای ضمنی گوسفند سیاه را درک کرده اید؟ ممکن است از برچسب گوسفند سیاه خوردن خوشحال یا ناراحت شوید، اما اگر هدف تان تبدیل شدن به انسان منحصر به فردی است که به خاطرش خلق شده اید، بله شما دارید به هدف تان نزدیک می شوید. شما از قدرتی درونی برخوردار هستید که حتی هنوز هم قادر به درکش نیستید. قدرتی که به هر چه ناباوری است باوری بخشد و به هر چه ناشدنی است شدن می دهد.
این کتاب از قدرت به جریان انداختن مهم ترین ارزش های بنیادی وجود شما حرف می زند چیزی که به آن گوسفند سیاه گفته می شود تا آن ها را در جهت انتخاب و تحقق اهداف تان به کار بگیرید و...

کتاب گوسفند سیاه

برانت منسوار
برانت منسوار یک موسیقیدان، نویسنده و سخنران مورد علاقه برنده جایزه است. او از طریق کار خود به عنوان شریک مدیریتی با Banding People Together، به مشتریان کمک کرده تا تغییرات را انجام و تحت تأثیر قرار دهند.