کتاب ندای شجاعت

Courage Is Calling
(جسورانه بر ترس هایت غلبه کن بخت با شجاعان یار است)
کد کتاب : 80479
مترجم :
شابک : 978-6001185083
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

شهامت تو را می خواند
Courage Is Calling
بخت و اقبال شیفته دلیران است
کد کتاب : 105373
مترجم :
شابک : 978-6222208417
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب ندای شجاعت اثر رایان هالیدی

شجاعت نزد انسان‌ها یکی از باارزش‌ترین صفت‌هاست، اما درعین‌حال کمیاب می‌نماید.
رایان هالیدی در آخرین کتاب خود، که اولین اثر از مجموعۀ جذاب جدیدش دربارۀ فضیلت‌های اصلی فلسفۀ باستان است، اساسی‌ترین فضیلت را بررسی می‌کند: شجاعت.
تقریبا هر عمل معنوی و فلسفی به ترس آغشته است و هر انسانی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند و عبارت «نترس!» بارها در کتاب مقدس آمده است.
یونانیان باستان از ترس و وحشت سخن می‌گفتند و رواقیان معتقد بودند که احساس ترس طبیعی است، اما نمی‌تواند بر شما حکومت کند. بنابراین شجاعت این است که بتوانید از ترس فراتر بروید و آنچه را درست است انجام دهید.
در کتاب شجاعت، رایان هالیدی عناصر ترس و بیان ترسو، عناصر شجاعت و بیان شجاعت و درنهایت عناصر قهرمانی را تجزیه و بررسی می‌کند. او به کمک داستان‌هایی جذاب از رهبران تاریخی و معاصر، از جمله: شارل دوگل، فلورانس بایتینگل و دکتر مارتین لوترکینگ جونیور، به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم بر ترس غلبه و شجاعت را در زندگی روزمرۀ خود تمرین کنیم.
همچنین در این کتاب، شما معضلات اخلاقی و اقدامات شجاعانۀ شخصیت‌های کمتر شناخته‌شده‌ای چون هلویدیوس پریسکوس، سناتور رومی را خواهید خواند که در مقابل امپراتور وسپاسیان ایستادگی کرد.
در دنیایی که ترس بیداد می‌کند و مردم ترجیح می‌دهند در حاشیه بایستند تا علیه بی‌عدالتی حرف نزنند و با قراردادها پیش بروند تا روی خود شرط‌بندی کنند و چشم بر واقعیت‌های زشت زندگی مدرن ببندند، ما بیش از همیشه به شجاعت نیاز داریم؛ ما به شجاعت افشاگران و خطرپذیران نیاز داریم؛ ما به شجاعت فعالان و ماجراجویان نیاز داریم؛ ما به شجاعت نویسندگانی نیاز داریم که حقیقت را می‌گویند و رهبرانی می‌خواهیم که ما را به شجاعت فرامی‌خوانند.
شجاعت کتابی است که برای تمام عمر کافی است.

کتاب ندای شجاعت

رایان هالیدی
رایان هالیدی، زاده ی 16 ژوئن 1987، کارآفرین، بازاریاب و نویسنده ای آمریکایی است. هالیدی کار حرفه ای خود را پس از انصراف از دانشگاه در نوزده سالگی آغاز کرد. او مدت اندکی را در دانشگاه کالیفرنیا گذراند و در رشته های علوم سیاسی و نویسندگی خلاق تحصیل نمود. هالیدی مدیر بازاریابی نهادهای مختلفی بوده و همچنین، به عنوان ستون نویس و عضو تحریریه در روزنامه ی Observer کار کرده است.