کتاب راه و روش مینیمالیستی

The Minimalist Way
کد کتاب : 45799
مترجم :
شابک : 978-6001184628
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب راه و روش مینیمالیستی اثر اریکا لین

کتاب «راه و روش مینیمالیستی» اثری نوشته ی «اریکا لین» است که نخستین بار در سال 2019 انتشار یافت. «لین» در این کتاب به مخاطبین خود آموزش می دهد که چگونه از طریق تغییر شیوه ی تفکر درباره ی خانه، شغل، روابط، خانواده و پول، ذهنیت مینیمالیستی را در تمام جنبه های زندگی خود به کار بگیرند. این کتاب به مخاطبین کمک خواهد کرد که با تمرین ها و فعالیت های ساده، به شکل گام به گام و با سرعت مختص به خودشان به هدف نزدیک شوند. کتاب «راه و روش مینیمالیستی» سرشار از بینش های فلسفی کاربردی و راهکارهای ساده برای از بین بردن اضطراب ها و مشکلات غیرضروری است و راه و روش گشودن گره های جسمانی، ذهنی و عاطفی را آشکار می کند.

کتاب راه و روش مینیمالیستی

اریکا لین
اریکا لین، نویسنده ای آمریکایی است. او بنیانگذار جنبش «زندگی بر روی هدف» است. وب سایت او هر روز به هزاران زن کمک می کند تا به تمرکز و آرامش در زندگی برسند.او در رشته ی روزنامه نگاری از دانشگاه بریگام یانگ فارغ التحصیل شده است و به برخی از وب سایت های برتر در فضای مینیمالیسم کمک می کند.
نکوداشت های کتاب راه و روش مینیمالیستی
A must-read if you’re looking to make life simple again.
اگر می خواهید سادگی را به زندگی بازگردانید، خواندن این کتاب ضروری است.
Angel Chernoff, New York Times bestselling author

Filled with easy-to-use strategies.
سرشار از استراتژی های ساده.
Amazon Amazon

A message we all need to hear again and again.
پیامی که نیاز داریم دوباره و دوباره بشنویم.
Joshua Becker, Founder of Becoming Minimalist

قسمت هایی از کتاب راه و روش مینیمالیستی (لذت متن)
البته به نظر می رسد که در مینیمالیسم، موضوع مهم وسایل است، اما وقتی به هم ریختگی ها را کنار می زنید و چهارچوب ذهنی جدیدی را می پذیرید، می آموزید که مینیمالیسم اصلا ربط چندانی به «وسایل» ندارد.

مینیمالیسم رژیم غذایی نیست که یا آن را رعایت کنید یا نکنید. اتاق سفیدی نیست که چیزی داخل آن نباشد به جز یک گلدان پرطراوت و یک اثر هنری. همچنین یک کمد کوچولو یا کشویی بدون انباشتگی و خرت و پرت یا اسباب بازی های دستساز چوبی مرتب چیده شده نیست.

برعکس، مینیمالیسم یک چهارچوب ذهنی است؛ تصمیمی است که براساس آن آهسته و پیوسته، در گذر ماه ها و سال ها، برای به دست آوردن زندگی مناسب تلاش می کنید؛ زندگی ای است که با آن کسی که درون شماست هماهنگی دارد، طوری که حتی شما را به فرد بهتری تبدیل می کند. و مهمتر از این، مینیمالیسم هویتی است از آن شما (و از آن من) تا از امتیازات آن بهره مند شویم.