کتاب سرکار هاپو 10

dog man mothering heights
(عاشقانه های مادرانه)
کد کتاب : 60199
مترجم :
شابک : 978-6003749627
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 225
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سرکار هاپو 10 اثر دیو پیلکی

"کتاب سرکار هاپو 10" دهمین کتاب از مجموعه ای است که سالها توسط دیو پیلکی بصورت سریالی منتشر شده است. این کتاب در سال 1400 اولین سری آن توسط نشر سایه گستر روانه بازار کتاب ایران شده است. این اثر را سهیل محمدیان به فارسی برگردانده است. شما می توانید این اثر را به همراه سری های قبلی آن از طریق وبسایت ایرانکتاب خریداری کنید. در کمترین زمان ممکن به همراه یک بسته بندی مناسب ارسال خواهد شد.
لازم به ذکر است که این کتاب تصویرگری بسیار سطح بالایی دارد و از دیدین آن و تورق کردنش لذت خواهید برد. این تصویرگری کاملا در خدمت محتوای کتاب است و داستان را برای مخاطب جذاب تر کرده است. تصویرگری این کتاب توسط خود نویسنده یعنی دیو پیلکی انجام شده است.
مرد سگی شانس خود را از دست داده است، همین اتفاق باعث می شود که پیتی با گذشته نه چندان جالب خود روبرو می شود. با سرازیر شدن افراد شرور جدید به شهر، جهان از کنترل خارج می شود. از اینجا به بعد مخاطب با یک د استان مهیج رو به رو می شود. همه چیز تاریک و پر از ناامیدی به نظر می رسد. اما امید از بین نمی رود. آیا قدرت باورنکردنی عشق می تواند همگان را نجات دهد؟
مجموعه بسیار محبوب سرکار هاپو اثر داو پیلکی برای خوانندگان در تمام سنین جذاب است و موضوعات مثبت جهانی از جمله عشق، همدلی، مهربانی، پشتکار و اهمیت انجام کار خوب را بررسی می کند.

کتاب سرکار هاپو 10

دیو پیلکی
دیو پیلکی، زاده ی 4 مارس 1966، تصویرساز و نویسنده ی آمریکایی کتاب های کودک است. پیلکی دانش آموخته ی دانشگاه دولتی کنت است. او بیشتر به عنوان نویسنده و تصویرساز مجموعه کتاب های «کاپیتان زیرشلواری» در دنیای ادبیات کودک شناخته می شود.
نکوداشت های کتاب سرکار هاپو 10
An utter, unfettered delight.
یک لذت مطلق و هوسناک.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب سرکار هاپو 10 (لذت متن)