کتاب برای مدیران

Principles for managers
رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مدیران
کد کتاب : 60491
شابک : 978-9641221067
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 166
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 24
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب برای مدیران اثر آیت الله سید علی خامنه ای

کتاب «برای مدیران»برگرفته از گفتارها و گزیده های کلام رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در مقولۀ مدیریت است. در این اثر ویژگی های مدیران و آنچه آن ها برای ادای درست تکالیف مدیریتی خود در تحقق دولت اسلامی باید بدانند، با استخراج از کلام رهبری و مواضع روشن ایشان در این زمینه آمده است. رهبر معظم انقلاب اسلامی از بدو رهبری تاکنون نصایح، توصیه ها و بعضا تعریف ها یا هشدارهایی نسبت به مدیران کشور داشته اند که در شرایط زمانی مختلف منجر به اصلاح رفتار مدیران شده است. این اثر در 8 فصل «مدیران؛ اهمیت و جایگاه در نظام اسلامی«، »معنویت«، »اخلاق«، »گزینش همکاران«، »نظارت بر زیر مجموعه« ، »مدیران انقلابی«، »وظایف و ویژگی ها»، و «آسیب شناسی» تدوین شده و در پایان ترجمۀ «نامة امام علی (ع) به مالک اشتر» آمده است.

«صداقت و مسئولیت پذیری باید در مدیران وجود داشته باشد. هنر یک مدیر این است که مسئولیت پذیری داشته باشد. بر مبنای یک پایۀ منطقی، کار را انجام دهید و مسئولیتش را هم به گردن بگیرید؛ بگویید این کار را کردم، مسئولیتش با من است. از مسئولیت نباید هراس داشت...» (بخش هایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیئت دولت)

کتاب برای مدیران

آیت الله سید علی خامنه ای
آیت الله سید علی حسینی خامنه (زادهٔ ۲۹ فروردین ۱۳۱۸، مشهد) معروف به سید علی خامنه‌ای، روحانی مسلمان، مجتهد، مرجع تقلید شیعی و امام جمعهٔ تهران و دومین رهبر جمهوری اسلامی ایران است. وی طبق اصول ۱۰۷ و ۱۱۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عالی‌ترین مقام کشور و فرمانده کل نیروهای مسلح محسوب می‌شود. او رئیس بنیاد دائرةالمعارف اسلامی نیز می‌باشد.آیت اللهخامنه‌ای از ۴ سالگی در مکتب‌خانه شروع به تحصیل کرد. سپس به مدرسهٔ ابتدایی رفت و بعد از پایان تحصیلات ابتدایی وارد حوز...
دسته بندی های کتاب برای مدیران