کتاب کارورزی بالینی در مشاوره و روان درمانی

The Art of Helping
(کتاب کار دانشجو)
کد کتاب : 60836
مترجم :

شابک : 978-6002502896
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب کارورزی بالینی در مشاوره و روان درمانی اثر رابرت ر کارخوف

کتاب « کارورزی بالینی در مشاوره و روان درمانی» (کتاب کار دانشجو) نوشته « رابرت ر کارخوف» توسط انتشارات دانژه منتشر شده است.
کتاب « کارورزی بالینی در مشاوره و روان درمانی» بیش از 500000 نسخه در طی سه دهه فروخته شده است. به معنای واقعی کلمه، میلیون ها نفر در مهارت های کمک آموزش دیده اند. بسیاری دیگر از این مهارت ها استفاده کرده اند و زندگی خود را تغییر داده اند. اثرات آن بر صدها هزار نفر از این گیرندگان مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج عبارتند از: کسب مهارت و استفاده از آن به طرز چشمگیری قدرتمند است. این کتاب مهارت های ضروری بین فردی مورد نیاز مشاوران حرفه ای و غیر روحانی، معلمان، مدیران کسب و کار، والدین و همه را توضیح می دهد. کتاب کارورزی مطمئنا جایگزین استادان و مربیان خبره نمی شود ، امامی تواند به عنوان عامل تقویت دوره کارورزی و آموزشی بالینی دانشجویان به حساب آید . تمرین های این کتاب کار ، فرصتی برای تمرین مهارتهای درمانگری فراهم می کند تا در موقعیتهای بسیار متنوع کاربرد داشته باشد . مطالعه این اثر برای دانشجویان رشته های روان پزشکی ، روان شناسی ، مشاوره و مددکاری بسیار مفید خواهد بود .

کتاب کارورزی بالینی در مشاوره و روان درمانی

رابرت ر کارخوف
رابرت کارخوف روانشناس بالینی مشهور جهان است. کار نظری او در تئوری کمک و روابط انسانی مشابهی ندارد. دکتر کارخوف از اوایل دهه 60 یک روانشناس بالینی فعال بوده است. وی همچنین با همکاری تعدادی از همکاران توانمند در دانشگاه های مختلف در این زمینه تحقیقاتی انجام داده است.او در آمهرست، ماساچوست زندگی می کند، جایی که او مراکز مختلفی را که شرکت‌های رابرت کارکوف او را تشکیل می‌دهند، اداره می‌کند. در این نگارش، دکتر کارخوف بیش از 44 کتاب و بیش از 5000 مقاله منتشر کرده است.
دسته بندی های کتاب کارورزی بالینی در مشاوره و روان درمانی