کتاب چرا جنسیت مهم است

Why Gender Matters
(کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان)
کد کتاب : 60927
مترجم :
شابک : 978-6226665513
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چرا جنسیت مهم است اثر لئونارد ساکس

در این کتاب نکات بسیار مهم تری در مقایسه با جدال قدیمی سرشت و پرورش مطرح می شود. نداشتن شناخت و احترام نگذاشتن به تفاوت های جنسیتی در فرایند رشد کودک، آسیب های زیادی به آن ها وارد کرده است.
نویسنده در این کتاب می کوشد تا شما را متقاعد سازد که کمبود دانش و آگاهی درباره ( تفاوت های جنسیتی )، پیامدهای ناخواسته ای در جهت تقویت کلیشه ای جنسیتی داشته است. در نتیجه دخترهای بیشتری عکس های جنسی و تحریک آمیز در اینستاگرام و اسنپ چت شان به اشتراک می گذارند. همین طور تعداد بیشتری از پسر ساعت ها مشغول بازی های ویدئویی خشونت آمیزی می شوند که در آن وانمود می کنند جنگجو یا شرور هستند. شاید شما هنوز متوجه ارتباط میان تربیت کورکورانه جنسیتی و کلیشه های جنسیتی نشده باشید.
این کتاب به شما این ارتباط را نشان خواهد داد. موضوع دیگری که به همین میزان دارای اهمیت است، سردرگمی فزاینده در مورد جنسیت است که باعث افزایش اضطراب و افسردگی در میان دخترها و بی قیدی در میان پسرها شده است و...

کتاب چرا جنسیت مهم است

لئونارد ساکس
لئونارد ساکس یک روانشناس آمریکایی و یک پزشک خانواده است. او بیشتر به‌عنوان نویسنده سه کتاب برای والدین شناخته می‌شود: پسران سرگردان، دختران در لبه، و چرا جنسیت مهم است. طبق وب سایت او، او در حال حاضر به عنوان پزشک در یک مرکز مراقبت های بهداشتی در شهرستان چستر پنسیلوانیا، جایی که او نیز در آن زندگی می کند، استخدام می شود.