کتاب تغذیه ورزشی

Nutrition
(کتاب راهنما)
کد کتاب : 61207
مترجم :
شابک : 978-6003555037
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب تغذیه ورزشی اثر نانسی کلارک

انرژی خود را افزایش دهید، استرس را مدیریت کنید، عضله سازی کنید، چربی خود را کاهش دهید و عملکرد خود را بهبود بخشید. پرفروش ترین راهنمای تغذیه اکنون بهتر از همیشه است!

کتاب راهنمای تغذیه ورزشی نانسی کلارک به شما کمک می‌کند در کافه‌ها، فروشگاه‌های رفاهی، خیابان‌ها و آشپزخانه خود انتخاب‌های درستی داشته باشید.

چه در حال آماده شدن برای رقابت باشید و چه صرفا برای یک سبک زندگی فعال غذا می خورید، اجازه دهید این متخصص تغذیه ورزشی برجسته به شما نشان دهد که چگونه از غذاهای انتخابی و وعده های غذایی که درست می کنید حداکثر بهره را ببرید. شما یاد خواهید گرفت که قبل و در حین ورزش و رویدادها چه بخورید، چگونه برای ریکاوری بهینه سوخت گیری کنید و چگونه از دستور العمل ها و برنامه های غذایی مناسب خانواده کلارک استفاده کنید.

آخرین تحقیقات و توصیه‌ها در مورد مکمل‌ها، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، غذاهای ارگانیک، مصرف مایعات، رژیم‌های غذایی محبوب، مصرف کربوهیدرات و پروتئین، تمرین، رقابت، کاهش چربی و افزایش عضله را خواهید یافت. چه به دنبال مشاوره برای دریافت انرژی برای ورزش یا بهبود سلامت و عملکرد خود باشید، کتاب راهنمای تغذیه ورزشی نانسی کلارک پاسخ‌هایی دارد که می‌توانید به آنها اعتماد کنید.

کتاب تغذیه ورزشی

نانسی کلارک
نانسی کلارک متخصص تغذیه ورزشی سرشناس بین المللی است. او متخصص تغذیه برای تمرینات، سلامتی و مدیریت وزن است.