کتاب ربات ها و پهبادها

Robots and Drones
گذشته،حال و آینده
کد کتاب : 61477
مترجم :
شابک : 978-6003747210
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ربات ها و پهبادها اثر میرگرید اسکات

در کارخانه‌ها! در آسمان! در خودروها و گوشی‌های همراه شما! در خانه‌های شما! ربات‌ها همه‌جا هستند! و آن‌ها طولانی تر از زمانی که شما تصور می‌کنید، بوده‌اند. از ربات‌های پذیرایی چای در ژاپن تا مریخ‌نورد‌های مدرن که در مریخ تحقیق می‌کنند، ربات‌ها قرن‌ها شرکای انسان‌ها، کمک‌کننده و محافظان آن‌ها بوده‌اند. به یکی از اولین ربات‌های جهان، پرنده‌ای مکانیکی به نام پولی بپیوندید، چون او توضیح می‌دهد که ربات‌ها از کجا آمده‌اند، چطور کار می‌کنند و در کجای این کتاب جدید آموزنده و طنز قرار دارند! آیا تاکنون رویای ساختن بهترین دوست‌تان را دیده‌اید؟ این ممکن است ساده‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید!
برای کشف اعماق اقیانوس‌ها، دور‌دست‌ترین مناطق فضا و هر آنچه که بین آن دو است، آماده شوید! فوران‌های آتشفشانی، خفاش‌های خون‌آشام، ولوسی رپتورهای پر دار (نوی دایناسور) و مطالب بسیار دیگری در کتاب‌های دانش مصور، منتظرتان هستند.

کتاب ربات ها و پهبادها

میرگرید اسکات
میرگرید اسکات (Mairghread Scott) یک نویسنده است. او که در جوانی از طرفداران جنگ جانوران بود، دستیار نویسنده در فیلم‌های Transformers: Prime و Transformers: Robots in Disguise و هماهنگ‌کننده تولید G.I. جو: مرتدین می باشد.