کتاب دردسرهای نابغه قلابی 2

The Smartest Kid in the Universe Book 2: Genius Camp
«اردوگاه نوابغ»
کد کتاب : 62155
مترجم :
شابک : 978-6222742805
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 271
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

«کریس گرابنستاین» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب دردسرهای نابغه قلابی 2 اثر کریس گرابنستاین

کتاب «اردوگاه نوابغ» رمانی نوشته ی «کریس گرابنستاین» است که نخستین بار در سال 2021 به چاپ رسید. «جیک مک کوید» باهوش ترین بچه در جهان است—و او حالا برگشته تا از مقام و لقب خود دفاع کند! «جیک» این بار قصد دارد به اردوگاهی برای نوابغ برود که توسط میلیاردری شناخته شده به نام «زین زینکل» حمایت مالی می شود. «جیک» اما خیلی زود درمی یابد که اردوگاه فقط برای سرگرمی و بازی های ذهنی نیست، به خصوص وقتی او تصمیم می گیرد با کامپیوتری کوانتومی مقابله کند—کامپیوتری که باهوش ترین ماشین در جهان است، و البته آخرین اختراع نبوغ آمیز «زینکل»!

کتاب دردسرهای نابغه قلابی 2

کریس گرابنستاین
کریس گرابنستاین، زاده ی 2 سپتامبر 1955، نویسنده ی آمریکایی است. او اولین رمانش را سال 2005 منتشر کرد و از آن زمان به بعد، رمان های متعددی هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان نوشته است. کریس در سال 1977، از کالج ارتباطات و اطلاعات دانشگاه تنسی فارغ التحصیل شد. گرابنستاین از همان ابتدای مسیر نویسندگی حرفه ای، بازخوردهای بسیار خوبی از منتقدین دریافت نمود و بخش تحلیل کتاب پایگاه خبری نیویورک تایمز، بسیار از رمان اول او تعریف و تمجید کرد. او در نوشتن کتاب های کودک هم موفق عمل کرده و رمان فرار از کت...
نکوداشت های کتاب دردسرهای نابغه قلابی 2
Packed with puzzles, action, adventure, and fun!
سرشار از معما، حادثه، ماجراجویی و سرگرمی!
Barnes & Noble

Chris Grabenstein just might be the smartest writer for kids in the universe!
«کریس گرابنستاین» ممکن است باهوش ترین نویسنده برای کودکان در جهان باشد!
James Patterson

Clever, fast-paced and incredibly funny.
هوشمندانه، سریع و فوق العاده بامزه.
Stuart Gibbs, New York Times bestselling author

قسمت هایی از کتاب دردسرهای نابغه قلابی 2 (لذت متن)
اولین بار بود که «جیک مک کوید» دوازده ساله با هلیکوپتری نظامی تا لب مرزهای دشمن پرواز می کرد، اما آنقدرها هم کار سختی نبود. البته آدم بدها همینطور هی با مسلسل و خمپاره انداز و موشک به سمتش شلیک می کردند، اما «جیک» با هلیکوپترش همه را جاخالی می داد.

موشک در میان دود داغ و سفیدی پرتاب شد. بالا رفت و از روی هلیکوپتر قوس برداشت، بعد چرخید و دور زد و عین اجل معلق، جت دشمن را غافلگیر کرد و با ویژگی حرارت یابی فروسرخش، صاف کوبید توی دم جت.

«جیک» چند کار را ماهرانه و بدون اشتباه انجام داد. به محض اینکه آهنربای سنگینش با تانک غول پیکر برخورد کرد و آن را از روی زمین بلند کرد، صدای بلند برخورد فلز به گوشش رسید. تانک مثل یک یویوی چهل تنی از هلیکوپتر آویزان شده بود و تاب می خورد.