کتاب شهروند خط صفر

Shahrvand-e Khat-e Sefrz
کد کتاب : 63538
شابک : 978-9648263582
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1384
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شهروند خط صفر اثر اردشیر رستمی

کتاب شهروند خط صفر نوشته اردشیر رستمی توسط انتشارات «دنیای نو» منتشر شده است. این کتاب با دیدگاه منحصر بفرد مسئله آدمیت را واکاوی میکند که میتواند برای خوانندگان دریچه های جدیدی را رو به دنیای بیرون باز کند. اردشیر رستمی نویسنده این کتاب تلاش کرده است با بیانی صریح و واضح به گونه ای مسائل وجود شناختی را در اثر خود بیان کند که برای خوانندگان امروزی مسئله شود و بتوانند با آن ارتباط صمیمانه ای برقرار سازند. این کتاب هم اکنون در وبسایت ایرانکتاب موجود است و شما می توانی آنرا سفارش دهید تا در کوتاهع ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

کتاب شهروند خط صفر

اردشیر رستمی
اردشیر رستمی (زاده بیست و ششم مرداد ۱۳۴۹ در تبریز) همسر (شهلا پیرجانی) و پدر یک فرزند. کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر و بازیگر ایرانی است. رستمی به عنوان بازیگر با بازی در سریال شهریار به شهرت رسید. اما قبل از این‌که بازیگری را تجربه کند، کاریکاتورهایش در نشریات مختلف چاپ می‌شد و در این زمینه هم تبحر خود را نشان داده بود. آثار کاریکاتور، تصویرگری و نقاشی او در کتاب‌های دیگ دودزده، تیله‌ها، شب هزار و دوم، شهروند خط صفر، اناری‌ها، آفتاب م...
قسمت هایی از کتاب شهروند خط صفر (لذت متن)
«در کودکی بچه های محل از زیبایی دختری به نام مهناز صحبت می کردند. مهناز از اقوام ما بود. هیچ گاه زیبایی اش را نفهمیده بودم! شاید برای اینکه او را زیاد می دیدم! شاید هم زیبایی نیز مانند جاودانگی در برهه های کوتاه فهمیده می شود.»