کتاب دانشنامه مصور گنج

Treasure
کد کتاب : 63684
مترجم :
شابک : 978-6008269380
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب دانشنامه مصور گنج اثر فیلیپ استیل

گنج از روزگاران گذشته برای انسان از جذابیت بالایی برخوردار بوده، بشر همواره اشیا ارزشمند و گران بها را محافظت می کرده و گاه برای در امان نگه داشتنشان آن ها را پنهان نگه می داشته؛ اما نخستین گنج ها کدامند؟ منظور از نذرهای گرانبها چیست؟ باستان شناسی چگونه به وجود آمد؟ چه کسانی مالک گنج ها هستند؟ چه چیزی افراد را به سرقت از گورها سوق می دهد؟ آیندگان ما درباره گنج چگونه می اندیشند؟
پاسخ سوالات بالا و بسیاری سوالات متنوع دیگر درباره گنج ها و آنچه که به نوعی با آن ها پیوند خورده، در این دانشنامه گردآوری شده است.

کتاب دانشنامه مصور گنج

فیلیپ استیل
فیلیپ نیکلاس استیل (متولد 17 مه 1948) نویسنده انگلیسی است که عمدتا کتاب های غیر داستانی کودکان می نویسد.استیل در دورکینگ، ساری، انگلیس متولد شد. وی در سال 1971 در دانشکده و دانشگاه فلستد درهام تحصیل کرد و در رشته زبانهای مدرن فارغ التحصیل شد. در دهه 1970 وی به عنوان سردبیر در ناشران مختلف کتاب در لندن از جمله هودر و هملین کار می کرد. در سال 1980 به جزیره آنگلسی، در شمال ولز، جایی که هم اکنون زندگی می کند، نقل مکان کرد.وی در زمینه های مختلفی به ویژه در زمینه های تاریخ، زندگی نامه نوجوانان، مرد...