کتاب روندهای نوین در عصر دیجیتال

Digital business era
کد کتاب : 63893
شابک : 978-6226156189
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 158
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روندهای نوین در عصر دیجیتال اثر ونوس شکورنیاز

این کتاب نگاهی دارد به چشم­ انداز فن­اوری ­های دیجیتال و گزارش­ های منتشر شده طی سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ که توسط موسسه­ ها و شرکت­ های تحقیقاتی و مشاورهای مطرح دنیا نظیرAccenture و Deloitte در این زمینه در هر سال منتشر می شود. این موسسه ­ها دیدگاه­ ها، گرایش­ ها و روندهای فن­اوری­ های دیجیتال که طی سه تا پنج سال پس از آن تأثیر چشم­گیری بر ‌‌پیشگامان صنعت خواهند داشت را معرفی می­ کنند.
همچنین در این کتاب از تحقیقات، به­ روش ­ها، تجربه ­های آزموده شده­ شرکت­ های معروف و مطرح در دنیا، نظرسنجی­ ها و گزارش­های ارزیابی موسساتی نظیرگارتنر، مجلات معتبر و سایت­ های رسمی مرتبط با هر موضوع، برای تشریح و کاربردپذیری روندهای نوین در عصردیجیتال همراه با ارائه خدمات و محصولات مرتبط با آن­ها بهره گرفته شده است.

کتاب روندهای نوین در عصر دیجیتال

ونوس شکورنیاز
دکتر ونوس شکورنیاز ، دارای بیش از ۱۰ سال سابقه تخصصی در حوزه داده کاوی، مهندس کامپیوتر (نرم افزار) - کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دارای مدرک MBA و دکترای تخصصی مدیریت کسب و کار از دانشگاه Heriot-Watt University،مدرس بیش از 40 دوره کارگاه های آموزشی داده کاوی پیشرفته (1000ساعت آموزش) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کنفرانس داده کاوی ایران،پژوهشگر فعال در حوزه هاي مختلف داده كاوي با چاپ بیش از 20 مقاله در کنفرانس ها و مجلات معتبر ملی و بین المللی می باشد.
دسته بندی های کتاب روندهای نوین در عصر دیجیتال