کتاب آموزش کاربردی لینوکس

Linux
کد کتاب : 64059
شابک : 978-6226156004
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 246
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آموزش کاربردی لینوکس اثر زهرا نصیری اقدم

کتاب آموزش کاربردی لینوکس، کتابی است که به سادگی شما را با دنیای لینوکس آشنا می کند. در ابتدا تاریخچه و انواع توزیع های لینوکس معرفی می شود. سپس با توضیحات کامل در مورد نصب و ساختار سیستم لینوکس آشنا می شوید.
تمامی عملیاتی که برای راه اندازی و اجرای لینوکس مورد نیاز است را طی می کنید. با کمک لینوکس شما سلطان سیستم خود خواهید بود. نحوه کار با محیط گرافیکی لینوکس را یاد میگیرید.
این کتاب یک راهنمای سریع، برای افراد تازه کار و حرفه ای می باشد، تا با دستورات پرکاربرد لینوکس آشنا شوند. نحوه کار با ویرایشگر Vim را با تمرین های عملی خواهید آموخت. طریقه اتصال از طریق شبکه و تبادل فایل به صورت مفصل توضیح داده شده است.
به طور خلاصه این کتاب برای انجام کارها و یادگیری لینوکس به شما کمک خواهد کرد. شما می توانید بسیاری از دستورات ضروری لینوکس را به سرعت بیاموزید.

کتاب آموزش کاربردی لینوکس

زهرا نصیری اقدم
زهرا نصیری اقدم متولد سال 1362،دانشجوی دکتری رشته مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار) می باشد. وی دارایده سال سابقه تدریس کامپیوتر٬ مولف و مترجم چهار کتاب دانشگاهی، استاد دانشگاه‌های دولتی٬ آزاد٬ پیام‌نور٬ علمی کاربردی، استاد نمونه‌ی دانشگاه در دو سال متوالی، و مدرس دوره‌های آزاد است.
دسته بندی های کتاب آموزش کاربردی لینوکس