کتاب تکنیک های دسترسی چندگانه فرکانس رادیویی

Radio Frequency Multiple Access Techniques Made Easy
به بیان ساده
کد کتاب : 64199
مترجم :
بهروز حیدری
شابک : 978-6226156615
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 110
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تکنیک های دسترسی چندگانه فرکانس رادیویی اثر صالح فاروق

تکنیک های دسترسی چندگانه، به کاربران بسیاری اجازه می دهند از طیف دامنه فرکانسی، دامنه زمانی، دامنه کد و یا دامنه فاز یکسانی استفاده کنند. این کار با یک دامنه فرکانسی که توسط کمیسیون ارتباطات فدرال تخصیص یافته است، آغاز می شود.
اتحادیه ارتباطات راه دور بین الملل استانداردهایی هم چون FDMA، TDMA، CDMA، OFBMA و غیره را برای ارتباطات بی سیم ایجاد می کند. این استانداردها همراه مثال های مختلف دیگری در این کتاب ارائه شده اند تا دانشجویان در مورد مفاهیم کلیدی، اصول بنیادی، و کاربردهای عملی تکنیک های دسترسی چندگانه به روز شوند و بتوانند در صنعت ارتباطات همراه آن ها را به کار بگیرند. کتاب تکنیک های دسترسی چندگانه فرکانس رادیویی به بیان ساده در شش فصل ترجمه شده است. همچنین واژه نامه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی نیز در انتهای کتاب آمده است.

کتاب تکنیک های دسترسی چندگانه فرکانس رادیویی

صالح فاروق
صالح فاروک (Saleh Faruque)، دانشیار مهندسی برق دانشگاه داکوتای شمالی می باشد. دکتر فاروق با فیزیک، ارتباطات بی سیم یا فرکانس رادیویی غریبه نیست، زیرا او دارای مدرک لیسانس در فیزیک و کارشناسی ارشد فیزیک کاربردی از دانشگاه داکا در بنگلادش از سال‌های 1969 و 1970 است.
دسته بندی های کتاب تکنیک های دسترسی چندگانه فرکانس رادیویی