کتاب از قانون طلایی رابطه کشتن خودشیفته

How To Kill A Narcissist
  • 15 % تخفیف
    75,000 | 63,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 64498
مترجم :
شابک : 978-6222462925
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب از قانون طلایی رابطه کشتن خودشیفته اثر جی اچ سیمون

این‌کتاب که به حوزه مطالعاتی روانشناسی تعلق دارد، به موضوع خودشیفتگی در انواع رابطه‌های انسانی، شامل روابط خانوادگی، عاطفی و اجتماعی، می‌پردازد. عاطفه پدرانه و مادرانه، شرم سمی، خود حقیقی، خود دروغین، ذات انسان خودشیفته و خودشیفتگی، عطش عشق، سرمایه‌گذاری عاطفی، احساس گناه، اثرگذاری اسطوره‌ها، پشتیبان‌های حقیقی، مهارت‌ها و مرزها از جمله عنوان‌های فصل‌های این کتاب‌اند.

کتاب از قانون طلایی رابطه کشتن خودشیفته

جی اچ سیمون
من نویسنده‌ای اهل ملبورن استرالیا هستم که هشت سال پیش شروع به کشف خود واقعی خود کردم. «چگونه یک خودشیفته را بکشیم» و «نارسیسیسم برای تولد دوباره» نتیجه این فرآیند دشوار است که به من امکان داد از خود به مثابه یک مانغ دشوار عبور کنم و در عین حال یافته‌هایم را مکتوب کنم و بنویسم که چگونه دیگران می‌توانند بر شیاطین خود غلبه کنند و رها شوند. امیدوارم طلایی که به سختی از طریق این کار به دست آمده است، شما را در سفر شما به سوی فعلیت و تمامیت حمایت کند.
دسته بندی های کتاب از قانون طلایی رابطه کشتن خودشیفته
قسمت هایی از کتاب از قانون طلایی رابطه کشتن خودشیفته (لذت متن)
این واقعیت که مشغول خواندن این کتابی یعنی چیزی دستگیرت می شود. شاید بیهودگی پیشامدی خاص آشکار شده و در نتیجه روزنی کوچک به روی تو گشوده شده است. روزنی در آنچه از آن مطمئن نیستی اما احساس اش کرده ای. این پیشامد زمانی اتفاق افتاده است که آدم مهمی در زندگی ات اندکی پایش را از گلیمش درازتر کرده است و تو بالاخره به خودت گفته ای: این طبیعی نیست. چرا این آشغال را تحمل می کنم؟