کتاب یک دنیا دایره

The Circles All Around Us
کد کتاب : 64626
مترجم :
شابک : 978-6227924060
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب یک دنیا دایره اثر برد مانتگیو

اولین کتاب تصویری این نویسنده برداشتی تکان دهنده از این است که چگونه می‌توانیم حلقه‌های بزرگتر و بزرگ‌تری از جامعه و ارتباطات در حین رشد ایجاد کنیم - اکنون یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است!

در حلقه‌های اطراف ما، هر جایی که همه می‌رویم، تفاوتی وجود دارد که می‌توانیم ایجاد کنیم و عشقی که همه می‌توانیم نشان دهیم.

این داستان یک دایره است. وقتی برای اولین بار به دنیا می آییم، دایره ما بسیار کوچک است، اما با رشد و ایجاد روابط، دایره ما بزرگتر و بزرگتر می شود و شامل خانواده، دوستان، همسایگان، جامعه و فراتر از آن می شود. براد مونتاگ در ابتدا حلقه‌ها را به‌عنوان یک ویدیوی اینستاگرامی ایجاد کرد که توسط بچه‌هایش روایت می‌شد، و اکنون این اقتباس از کتاب تصویری راهی عالی برای شروع گفتگو در مورد چگونگی گسترش دنیای خود با مهربانی و فراگیری است - حتی اگر ترسناک یا ناراحت‌کننده به نظر برسد. این کتاب یک هدیه ایده آل برای نوزاد، اولین روز مدرسه یا فارغ التحصیلی یا هر نقطه عطفی است که بزرگتر شدن دنیای کسی را جشن می گیرد.

کتاب یک دنیا دایره

برد مانتگیو
برد مانتگیو خالق مجموعه وب Kid President و نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز Kid President's Guide to Being Awesome است. به عنوان یک تصویرگر، مونتاگ کارهای خود را روزانه در سراسر اینترنت پخش می کند و می توان آن را به طور منظم در مجله ماگنولیا اثر جوآنا گینز مشاهده کرد.
نکوداشت های کتاب یک دنیا دایره
Written in rhyme and featuring soft pastel illustrations, this title demonstrates how bringing new people into our lives, even though it can sometimes be scary or uncomfortable, can happen and can make our lives better for it.
این کتاب که موزون نوشته شده و دارای تصاویر پاستلی ملایم است، نشان می دهد که چگونه آوردن افراد جدید به زندگی ما، حتی اگر گاهی اوقات ترسناک یا ناراحت کننده باشد، می تواند اتفاق بیفتد و می تواند زندگی ما را بهتر کند.
School Library Connection

The overall message is one of inclusion and performing acts of kindness. A delicate line and soft colors depict a diverse cast of winsome characters and the dainty details of how they spread goodwill.
پیام کلی انجام اعمال محبت آمیز است. خطی ظریف و رنگ های ملایم، مجموعه ای متنوع از شخصیت های جذاب و جزئیات ظریف نحوه گسترش حسن نیت را به تصویر می کشند.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب یک دنیا دایره (لذت متن)
خب، دوباره دایره ات را بکش و از چیزی که الآن هست بزرگ ترش کن... و اجازه بده آدم های دیگری هم بیایند داخل دایره؛ کسانی که می دانی از آمدنشان خوشحال می شوی. ما توی دایره هایی که دور خودمان کشیده ایم، هر جایی می رویم، می توانیم چیزهای زیادی را تغییر بدهیم و طوری رفتار کنیم که دیگران متوجه بشوند آن ها را دوست داریم.