کتاب تپلی بغلی

Hug Machine
(بهترین های جهان برای نوپاها)
کد کتاب : 64662
مترجم :
شابک : 978-6226707060
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تپلی بغلی اثر اسکات کمبل

امروز چه کسی را در آغوش گرفته ای؟ آغوش خود را برای این داستان لطیف، بامزه و شیرین باز کنید.

این داستان دوست‌داشتنی رویکردی گرم، دلسوزانه و پرمحبت به زندگی را تشویق می‌کند. همه سزاوار در آغوش گرفتن هستند - و این کتاب! کودکان خردسال می توانند در مورد اینکه چه کسی و چه زمانی را در آغوش می گیرند کاملا بدبین باشند. در مورد قهرمان داستان اینطور نیست. این پسر خودش را بر عهده می گیرد که همه و همه چیز (صخره ها، درختان) را آرام و شاد کند، و با یک آغوش گرم وارد می شود. او کار خود را کاملا جدی می گیرد و هیچ چالشی آنقدر سخت (یک جوجه تیغی) یا بزرگ (یک نهنگ) برای او نیست که نتواند دستانش را دور آن بپیچد. این یک کار بزرگ و مهم است که نیاز به سوخت گیری مکرر (پیتزا) دارد تا "انرژی در آغوش گرفتن" او را بالا نگه دارد، اما او به وظیفه خود عمل می کند. در نهایت، زمانی که او می‌خواهد از شدت خستگی از پا در بیاید، به درخواست مادرش می‌پردازد و به او اجازه می‌دهد ماشین آغوش را در آغوشش بگیرد. هنر کارتونی آبرنگ کمپل نقاشی ای عالی برای این متن ساده است.تصاویر، هر چند عجیب و غریب، بسیار جذاب هستند. پسر کوچک با چشمان درشت و بازوهای بسیار بلند به تصویر کشیده شده است، بنابراین او به خوبی برای ماموریت انتخابی خود آماده است.

کتاب تپلی بغلی

اسکات کمبل
اسکات کمپبل (زاده ۲۴ مارس ۱۹۴۵ در میشیگان) نویسنده آمریکایی است. او در بوستون زندگی می کند و به عنوان مدیر ارتباطات در دانشکده معماری و برنامه ریزی MIT کار می کند. کمپبل دارای مدرک کارشناسی ارشد در نویسندگی خلاق از کالج ورمونت است.اسکات کمپبل مدرک کارشناسی خود را در زبان انگلیسی از دانشگاه اوهایو دریافت کرد، کار فارغ التحصیل خود را در زمینه ارتباطات عمومی در دانشگاه بوستون به پایان رساند و تحصیلات خود را با مدرک کارشناسی ارشد در نوشتن خلاق از کالج ورمونت به پایان رساند.
نکوداشت های کتاب تپلی بغلی
Absolutely irresistable.
مقاومت ناپذیر.
School Library Journal School Library Journal

Whether for bedtime or storytime, affectionate kids and adults will thoroughly embrace (ahem) this fuzzy and goofy paean to cuddling.
چه برای زمان خواب و چه در زمان داستان خوانی، بچه ها و بزرگسالان مهربان به طور کامل از این کتاب دوست داشتنی بامزه استقبال می کنند.
Bulletin of the Center for Children's Books

قسمت هایی از کتاب تپلی بغلی (لذت متن)