کتاب خاطرات یک بی عرضه 17

Big Shot
(دفترچه خاکستری)
کد کتاب : 64763
مترجم :
شابک : 978-6001884313
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب خاطرات یک بی عرضه 17 اثر جف کینی

بعد از بازی افتضاح در مسابقات مدرسه، گرگ به این نتیجه می‌رسد که هر گاه پای ورزش حرفه‌ای به میان می‌آید، او رسما باید بازنشستگی‌اش را اعلام کند. اما بعد از آنکه مادرش به او اصرارمی‌کند که در ورزش تیمی، شانس دیگری به خودش بدهد، او با اکراه می‌پذیرد که در بسکتبال ثبت‌نام کند. وضعیت گرگ در آزمون‌های گزینشی خراب است و او می‌داندتوفیقی به دست نخواهد آورد. اما به شکلی ناباورانه وارد یکی از تیم‌های شهرشان می‌شود.
وقتی گرگ و هم‌تیمی‌های جدیدش وارد رقابت‌ها می‌شوند، شانس برنده‌ شدنشان حتی در یک بازی هم دور از انتظار است. اما در ورزش هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. وقتی پای برد و باخت وسط است و توپ در میان دستان گرگ قرار دارد، آیا او از این فرصت استفاده می‌کند؟
یا پرتاب مهم و بزرگش را از دست می‌دهد؟

کتاب خاطرات یک بی عرضه 17

جف کینی
جفری پاتریک کینی (متولد 19 فوریه 1971) نویسنده و کاریکاتوریست آمریکایی است که بیشتر با سری کتاب های کودکان Diary of a Wimpy Kid شناخته می شود. وی همچنین وب سایت کودک گرا Poptropica را ایجاد کرده است.کینی در فورت واشنگتن، مریلند متولد و بزرگ شد. وی در مدرسه ابتدایی Potomac Landing و بعدها دبیرستان اسقف McNamara، که در سال 1989 فارغ التحصیل شد، شرکت کرد. وی یک برادر و خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر دارد. او در اوایل دهه 1990 در دانشگاه مریلند، کالج پارک شرکت کرد. در کالج بود که كینی یك طنز محبو...