کتاب جنگ روشنایی روز

The Daylight War
شیاطین 3
کد کتاب : 65955
مترجم :
شابک : 978-6001827105
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 936
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جایزه افسانه دیوید گمل سال 2014

نامزد جایزه بهترین داستان فانتزی گودریدز سال 2013

معرفی کتاب جنگ روشنایی روز اثر پیتر وی برت

با مجموعه ی شیطان برت به رتبه اول فانتزی معاصر صعود کرد و در کنار غول هایی مانند جورج آر آر. مارتین، رابرت جردن و تری بروکس ایستاد. کتاب جنگ روشنایی روز، جلد سوم یکی از پرفروش‌ترین مجموعه های بین‌المللی «شیطان» برت، ادامه داستان حماسی آخرین ایستادگی بشر در برابر ارتش شیاطینی است که هر شب برای شکار بشر برمی‌خیزند.
در شب ماه نو، شیاطین با قدرت به پا می خیزند و به دنبال مرگ دو مرد هستند که هر دوی آنها پتانسیل تبدیل شدن به نجات دهنده افسانه ای را دارند، مرد پیشگویی کرد که بقایای پراکنده بشریت را دوباره متحد کند.
آرلن بیلز زمانی یک مرد معمولی بود، اما اکنون به چیزی بیشتر تبدیل شده است - مردی که با بخش های الدریچ آنقدر قدرتمند خالکوبی شده است که او را با هر شیطانی همتا می کند. آرلن هر لحظه انکار می‌کند که او نجات‌دهنده است، اما هر چه بیشتر تلاش می‌کند با مردم عادی یکی باشد، آنها با شور و حرارت بیشتری باور می‌کنند. بسیاری او را دنبال می‌کنند، اما مسیر آرلن ممکن است که به مکانی تاریک منتهی ‌شود که او به تنهایی می‌تواند به آن سفر کند، و از آنجا ممکن است بازگشتی وجود نداشته باشد.
تنها کسی که امید دارد آرلن را در دنیای مردان نگه دارد، یا به او در هبوطش به دنیای شیاطین بپیوندد، رنا تانر، زن جوان خشمگینی است که در خطر از دست دادن خود در برابر قدرت جادوی شیطان است.
جاردیر قبایل جنگجوی صحرای کراسیا را به یک ارتش شیطان کش تبدیل کرده و خود را نجات دهنده معرفی کرده است. او سلاح‌های باستانی را حمل می‌کند - نیزه و تاج - که به ادعای او اعتبار می‌دهد، و بخش‌های وسیعی از سرزمین‌های سبز در مقابل کنترل او تعظیم می‌کنند.
اما جردیر به تنهایی به قدرت نرسید. ظهور او توسط همسر اولش، اینورا، یک کشیش حیله گر و قدرتمند طراحی شد که جادوی مهیب استخوان شیطان به او این توانایی را می دهد که نگاهی اجمالی به آینده داشته باشد. انگیزه ها و گذشته اینورا در هاله ای از رمز و راز است و حتی جاردیر به طور کامل به او اعتماد ندارد.
زمانی آرلن و جاردیر به اندازه برادران صمیمی بودند. حالا آنها سخت ترین رقبا هستند.

کتاب جنگ روشنایی روز

پیتر وی برت
پیتر وی برت زاده 8 فوریه 1973 ، نویسنده داستان های فانتزی آمریکایی است. او نویسنده "شیاطین" است ، که جلد اول آن در انگلستان در سال 2008 با عنوان The Painted Man و در آمریکا توسط با عنوان The Warded Man منتشر شده است. او ادبیات و تاریخ هنر انگلیسی را در دانشگاه بوفالو خواند و در سال 1995 فارغ التحصیل شد ، پس از آن وی بیش از ده سال را در نشر دارویی کار کرد. وی از سنین کودکی به خیالپردازی علاقه نشان داد.
نکوداشت های کتاب جنگ روشنایی روز
[Peter V. Brett] confirms his place among epic fantasy’s pantheon of greats amid the likes of George R. R. Martin, Steven Erikson, and Robert Jordan.
[پیتر وی. برت] جایگاه خود را در میان بزرگان فانتزی حماسی در میان بزرگانی مانند جورج آر آر مارتین، استیون اریکسون و رابرت جردن تأیید می کند.
Fantasy Book Critic

The best book yet in The Demon Cycle. If you are looking for a great series, look no further.
بهترین کتاب تا به حال در مجموعه ی شیطان. اگر به دنبال یک مجموعه ی عالی هستید، نیازی نیست دیگر بگردید.
Roqoo Depot

قسمت هایی از کتاب جنگ روشنایی روز (لذت متن)
مانوا با لحنی هشدارگونه گفت: «نذار خبر این رفیق بازیات به گوش پدرت برسه.» چشم های سالی به سمت اتاقک پرده داری که در انتهای دکه بود و پدرش آنجا استراحت می کرد کشیده شد. سالی گفت: «بالاخره دیر یا زود میفهمه که من خیال زن گرفتن ندارم. من نمیخوام با یه دختر بیچاره ازدواج کنم تا فقط اونو از خودم راضی کنم.» مانوا پرسید: «اشکالش چیه؟ زنتم میتونه با ما حصیر ببافه. بعدشم، خیلی بد میشه که منو نوه دار کنی؟» سالی شکلکی درآورد. «اگه نوه می خوای باید صبر کنی تا اینورا ازدواج کنه.» او نگاهی به اینورا انداخت و ادامه داد: «هانو پش فرداست، خواهر جون. شاید داماتینگ" برات یه شوهر پیدا کنه!» مانوابایک برگ نخل او را زد و گفت: «بحث رو عوض نکن با چیزی که بین دیوارهای هزارتوست روبه رو میشی اما از روبه رو شدن بایه زن میترسی؟»