کتاب بابا اژدها و پسرش

Dragons: Father & Son
کد کتاب : 66045
مترجم :
شابک : 978-6009839391
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب بابا اژدها و پسرش اثر الکساندر لکروا

این کتاب داستان کودکانه و دوستداشتنی اژدهایی کوچک به نام دریک را در خود جای داده، او الان به اندازه کافی بزرگ شده و پدرش می گوید که اگر می خواهد یک اژدهای واقعی باشد باید به دهکده برود و چند تا خانه را آتش بزند، آخر این یک رسم قدیمی است و همه باید از آن پیروی کنند؛ اما دریک تا حالا یک آتش درست حسابی هم درست نکرده پس چطور می تواند یک خانه آتش بزند. صبح که می شود دریک راه می افتد تا ماموریت سخت خود را به انجام برساند اما همین که خانه کوچکی پیدا می کند یک پسر بچه از آن بیرون می آید و…

کتاب بابا اژدها و پسرش

الکساندر لکروا
الکساندر لاکروا سردبیر مجله Philosophie در فرانسه است و نویسندگی خلاق را در Sciences Po تدریس می کند. او چندین رمان برای بزرگسالان و کتاب مصور برای کودکان نوشته است.
قسمت هایی از کتاب بابا اژدها و پسرش (لذت متن)
پسر کوچولو دست دریک را گرفت و برد وسط دهکده و جلوی یک ساختمان چهارگوش ایستاد و گفت: «بفرما! می توانی این ساختمان قدیمی را آتش بزنی!» -اما این جا کجاست؟ پسر کوچولو کمی با خجالت گفت: «راستش، این جا مدرسه ی من است. آخه، دیشب مشق هایم را ننوشتم. اگر مدرسه ام را آتش بزنی، خوبی ات را تلافی می کنم.» اژدها گفت: «می فهمم.» اما او در عمرش هیچوقت به مدرسه نرفته بود و زیاد هم مطمئن نبود که حرف پسر کوچولو را خوب فهمیده باشد.