کتاب مانور، هنر بازی با سوارها

Maneuvering
کد کتاب : 68273
مترجم : فرشاد خوئی زاده
شابک : 978-6005017717
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مانور، هنر بازی با سوارها اثر مارک دوورتسکی

کتابی که پیش روی شماست به یکی از مهم ترین جنبه های مهارت پوزیسیونی که ما آن را " هنر بازی ها سوارها و مانور " یا " پیدا کردن بهترین خانه ها برای سوارهای خودی "مینامیم، می پردازد. این کتاب همانند کتاب قبلی من (تشخیص دادن امکانات حریف یا پرورش تفکر پیشگیرانه ) یک کتاب اموزشی مبتنی بر حل مساله است که می تواند به عنوان خودآموز مورد استفاده قرار گیرد.
ساختار این کتاب کاملا مشابه ساختار کتاب قبلی است، بدین صورت که که در ابتدای فصلی به نام " آشنایی کلی" ارائه می کنیم که طی آن جنبه های مختلف هنر مانور توضیح داده می شود سپس گستره وسیعی از تمرین ها را که در بر گیرنده مثال های ابتدایی تا مسائل نسبتا سخت می باشد ارائه نموده و سرانجام راه حل تمرینات را به بحث می گذاریم. باید توجه داشت که فصل " آشنایی کلی" را نباید " تئوری بازی با سوار" تلقی نمود.
یادگیزی مهارت « مانور» شما را در تمامی مراحل بازی یاری می رساند، دقیقا یه همین دلیل است که تمرینات ارائه شده در بر گیرنده مثال هایی از هر سه مرحله گشایش ، وسط بازی و آخر بازی است. این مثال ها برگرفته از بازی های عملی یا «مطالعات نمونه وار » می باشد.
خواننده همچنین می تواند به طور مستقل به حل مثال های ارائه شده در بخش مقدماتی هر فصل یا دیاگرام هایی که با علامت (؟) درج شده است بپردازد.

کتاب مانور، هنر بازی با سوارها

مارک دوورتسکی
مارک ایزرایلوویچ دورتسکی (زاده ۹ دسامبر ۱۹۴۷ – درگذشته ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۶) مربی، نویسنده و استاد بین‌المللی شطرنج روسی بود.دورتسکی در سال 1947 در مسکو به دنیا آمد. او شطرنج را در 5 یا 6 سالگی آموخت. با این حال، او فقط زمانی که کلاس پنجم بود شروع به مطالعه جدی شطرنج و شرکت در مسابقات کرد. قبل از آن او علاقه متفاوتی داشت - ریاضیات. یک روز معلم ریاضی او عوض شد و یک معلم خسته کننده جایگزین شد. علاقه اش به ریاضیات را از دست داد و به سمت شطرنج رفت. او 11 تا 12 ساله بود که در یک باشگاه شطرنج...
دسته بندی های کتاب مانور، هنر بازی با سوارها