کتاب صدایی در شب سرد سوهانک

Sedaie dar Shab-e Sard-e Sohanak
کد کتاب : 68817
شابک : 978-6007368893
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 502
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب صدایی در شب سرد سوهانک اثر نرگس درخشان

این کتاب روایتگر داستانی پیرامون روابط خانوادگی، اشتباه انسان ها، تاثیر شرایط اقتصادی و امور مالی بر زندگی و نتایج حاصل از حضور انسان ها بر احوالات یکدیگر است. رمان حاضر از تصمیم گیری ها و عکس العمل های عجولانه و احساسی حکایت دارد، از ارتباطاتی به ظاهر ساده که نتایجی بزرگ به دنبال می آورد و از روزگار آدم هایی که هیچ یک کامل و بی نقص نیستند.
داستان در عمارتی در ده سوهانک آغاز می شود، از خانه ای که بزرگ آن بر بستر بیماری خوابیده و هر آن انتظار می رود دنیا را برای همیشه وداع کند، اما این انتظار طولانی می شود، آن قدر طولانی که نورا، آرش، مجید و افشین بزرگ می شوند آن قدر بزرگ که عشق را تجربه کنند، مسئولیت پذیری را بیاموزند و پای از دنیای کودکی فرانهند.

کتاب صدایی در شب سرد سوهانک

نرگس درخشان
در یکی از محلات قدیمی جنوب تهران دریک خانواده پر جمعیت به دنیا آمدم. پیش از اینکه خودم را بشناسم با قصه و داستان آشنا شدم. با یادگرفتن الفبا فهمیدم عطشی بی‌نهایت به خواندن دارم. عشقی بزرگ به کتاب. برای همین بود که کتابخانه برایم بهشت بود. بیشترین اوقات فراغت کودکی من در کتابخانه شماره هفده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گذشت. به مدد مسئولان با ذوق این کتابخانه نه تنها به بهترین کتابها دسترسی داشتم بلکه با آثار بزرگان موسیقی جهان آشنا شدم. اغراق نیست اگر بگویم پیش از ورود به دبیرستان ...
دسته بندی های کتاب صدایی در شب سرد سوهانک