کتاب موشی به نام میکا

A Mouse Called Miika
کد کتاب : 69730
مترجم :
شابک : 978-6004615259
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

«مت هیگ» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب موشی به نام میکا اثر مت هیگ

کتاب «موشی به نام میکا» رمانی نوشته ی «مت هیگ» است که نخستین بار در سال 2021 منتشر شد. «میکا» فقط می خواهد به جایی تعلق داشته باشد. زندگی کردن با الف ها و ترول ها و پری ها ممکن است باعث شود یک موش، احساس تنهایی و بیگانگی کند. وقتی «میکا» با یک موش دیگر دوست می شود، فکر می کند که تمام مشکلاتش بالاخره به پایان رسیده است. اما در واقع، ماجراجویی های او تازه دارد آغاز می شود. کتاب «موشی به نام میکا»، داستانی جذاب درباره ی موشی کوچک است که جایگاه خود را در جهان بزرگ پیرامون خود می یابد؛ داستانی به یاد ماندنی درباره ی دوستی، پنیر، سرقت، و قدرت های جادویی درون هر موجود زنده.

کتاب موشی به نام میکا

مت هیگ
مت هیگ، زاده ی 3 جولای 1975، رمان نویس و روزنامه نگار انگلیسی است.هیگ در شفیلد به دنیا آمد. او در دانشگاه هال به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی و تاریخ پرداخت. هیگ تا به حال آثاری داستانی و غیرداستانی را هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان به رشته ی تحریر در آورده است. او در بیست و چهار سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا شد اما توانست آن را پشت سر بگذارد.
نکوداشت های کتاب موشی به نام میکا
The epic adventure of a tiny hero.
ماجراجویی حماسی یک قهرمان کوچولو.
Amazon Amazon

A funny and fantastical story of a determined mouse.
داستانی بامزه و فانتزی در مورد یک موش مصمم.
Penguin Random House Penguin Random House

Packed full of Matt Haig's signature warmth.
سرشار از گرما و صمیمیت همیشگی آثار «مت هیگ».
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب موشی به نام میکا (لذت متن)
با هم دوست بودند. و کاملا معمولی به نظر می رسیدند. چشمان تیره ی معمولی داشتند، با بینی های صورتی معمولی، و دم های معمولی. فقط یکی از موش ها، کمی ژولیده تر از موش دیگر بود. اما جایی که در آن زندگی می کردند، کاملا غیرمعمولی بود.

در بالای کشوری که انسان ها به آن فنلاند می گویند، شهری کوچک هست به نام «الف هلم» که منحصر به فردترین جا در تمام سیاره است. جایی که آن را روی هیچ نقشه ای پیدا نمی کنید.

کرک های قهوه ای روی سینه و شکمش اغلب با خرده ریزهای قارچ پوشانده می شد. «میکا» برخلاف دوستش، الف ها و گوزن شمالی و پری ها را دوست داشت.