کتاب مجمع پرندگان

The Conference of the Birds
بچه های عجیب و غریب
کد کتاب : 70027
مترجم :
شابک : 978-6223010323
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مجمع پرندگان اثر رنسام ریگز

با دشمنانی پشت سر و ناشناخته‌هایی در پیش رو، داستان جیکوب پورتمن ادامه می‌یابد و او با جهشی شجاعانه به سمت «مجمع پرندگان»، پنجمین رمان از سری پرفروش‌ترین کودکان عجیب و غریب خانم پرگرین اثر رنسوم ریگز، به جلو می‌رود.
با سخنان در حال مرگش،—آخرین ارتباط جیکوب پورتمن با زندگی مخفی پدربزرگش آبه، مأموریتی را به جیکوب می سپارد: تحوبل دادن نور پرادش عجیب و غریب به ماموری که فقط به نام V شناخته می شود. او موضوع یک پیشگویی باستانی است، پیشگویی که یک آخرالزمان در حال وقوع را پیش بینی می کند. نجات نور - نجات آینده همه چیزهای عجیب و غریب.
تنها با چند سرنخ گیج کننده که باید دنبال شود، جیکوب باید دریابد که چگونه V را پیدا کند، مرموزترین و قدرتمندترین همکاران سابق آبه. اما V مخفی است و او هرگز و هرگز نمی خواهد پیدا شود.

کتاب مجمع پرندگان

رنسام ریگز
رنسام ریگز، زاده ی 3 فوریه ی 1979، نویسنده و فیلمساز آمریکایی است.ریگز در ماریلند به دنیا آمد و در فلوریدا بزرگ شد. او در کالج کنیان به تحصیل در رشته ی ادبیات انگلیسی پرداخت و در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، در رشته ی سینما تحصیل کرد. کارهای ریگز در رابطه با فیلم های کوتاه و بلگ نویسی های او، این نویسنده را وارد عرصه ی داستان نویسی کرد.رنسام ریگز در حال حاضر به همراه همسرش، طاهره مافی، و دخترش در لس آنجلس زندگی می کند.