کتاب مرگزار

Margzar
کد کتاب : 70209
شابک : 978-6227562255
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 70
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مرگزار اثر علیرضا آقائی راد

تصور کنید یک روز از خواب بیدار می‌شوید و می‌بینید جهان به آن شکلی که می‌شناختید دیگر وجود ندارد، یا شما به جهان تازه‌ای گام برداشته‌اید که هیچ ذهنیت و شناختی از آن ندارید و باید به این جهان تازه خو کنید. این تم بسیاری از داستان‌های علمی-تخیلی است. اما اگر نه در لابه‌لای صفحات کتاب‌ها و یا بر پرده‌ی سینماها که در حقیقتی محض به چنین تجربه‌ای دست یابید، آ‌ن‌وقت چه خواهید کرد؟ با حقیقت زندگی د راین جهان تازه چگونه روبه‌رو خواهید شد؟‌جهان جدید چگونه جایی خواهد بود؟ شاید هر روز صبح که از خانه بیروم می‌رویم، تاشب که دوباره به خانه بر‌می‌گردیم، هرگز نفهمیم که هزاران نفر تجربه‌ای حقیقتی از زندگی در جهانی سوای این جهان شناخته شده را کسب می‌کنند. شاید روزی هم نوبت شما بشود تاچنین تجربه‌ای را از سر بگذرانید. شاید این حقیقت که امروز تخیل و افسانه می‌خوانیدش، روزی بر شما نیز ظاهر شود، همان‌گونه که بر من شد کسی چه می داند؟
برشی از کتاب
درست شبیه این است که فکر می کنی داری خواب می‌بینی، یک خواب بد، یک کابوس؛ بعد هی زور بزنی تا بلکه بتوانی بیدار شوی، اتفاقا هم بتوانی و یک نفس راحت بکشی که «آخی! بالاخره کابوس لعنتی تمام شد.» اما همین که کمی به خودت آمدی و چشمت به نور زل محیط عادت کرد، بینین ای دل غافل ! همین جایی هستی که د رخواب می دیدی! یا بهتر بگویم خواب همین جایی را می‌دیدی که در آن زندگی می :نی. بعد شک کنی که اصلا داشتی خواب می‌دیدی یا نه؟! و ایندرست شبیه همین اتفاقی است که برای من افتاد. اسمش را می‌‌گذارم کابوس در کابوس یا کابوس مکرر یا مضاعف یا…نمی‌دانم، هر چیزی از این دست.
کتاب مرگزار در «انتشارات کتابسرای میردشتی» به چاپ رسیده است. برای مطالعه بیشتر در مورد این کتاب و هم‌چنین دانلود کتاب مرگزار به این صفحه رجوع کنید. هم‌چنین با ورود به صفحه ادبیات و رمان می‌توانید سایر کتاب های این حوزه را مطالعه کنید.

کتاب مرگزار