کتاب دل ها در آتلانتیس

Hearts in Atlantis
کد کتاب : 1389
مترجم :
شابک : 978-600-119-807-6
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 688
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

فیلمی بر اساس این کتاب در سال 2001 ساخته شده است.

استیون کینگ از پرفروش ترین نویسندگان آمریکا

از پرفروش های آمریکا

معرفی کتاب دل ها در آتلانتیس اثر استیون کینگ

کتاب دل ها در آتلانتیس، مجموعه ای از داستان های کوتاه نوشته ی استیون کینگ است که نخستین بار در سال 1999 انتشار یافت. داستان های این مجموعه از طریق کاراکترهایی تکرارشونده و اتفاقاتی که به ترتیب زمان وقوع روایت می شوند، به هم متصل شده اند. این داستان ها به نسل baby boomer (دوره ی انفجار جمعیت پس از جنگ جهانی دوم) می پردازند و نظر کینگ (که خودش هم جزو همین نسل است) را درباره ی عدم موفقیت این نسل در رسیدن به اهداف و آرمان هایش ارائه می کنند. داستان های جذاب این کتاب درباره ی زندگی در دهه ی 1960 و تأثیرات جنگ ویتنام هستند و استیون کینگ در آن ها تلاش کرده تا با مواجه کردن شخصیت هایش با مشکلات، سختی ها و شکست های بزرگ، از فراز و نشیب های زندگی در برشی از تاریخ پرده بردارد.

کتاب دل ها در آتلانتیس

استیون کینگ
استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می شود، نویسنده ی رمان و داستان های کوتاه است که در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در آمریکا به دنیا آمد. استیون یکی از برترین نویسنده های قرن حاضر محسوب می شود. اغلب آثار کینگ در ژانر وحشت بوده و می توان گفت که او برترین نویسنده ی ژانر وحشت در حال حاضر به شمار می آید.کینگ در سال ۱۹۷۰ از دانشگاه شهر مین (مکان تولدش) فارغ التحصیل شد و از آن زمان به بعد شروع به نوشتن داستان نمود. ۴ سال بعد کینگ موفق به انتشار اولین رمان خود ب...
نکوداشت های کتاب دل ها در آتلانتیس
Quietly dazzling.
به شکل خاموشی خیره کننده.
Associated Press

Haunting.
به یاد ماندنی.
People magazine

A luxuriant experience.
تجربه ای غنی.
The New York Times Book Review

قسمت هایی از کتاب دل ها در آتلانتیس (لذت متن)
قلب ها می شکنند. بله، قلب ها می شکنند. بعضی وقت ها فکر می کنم بهتر می شد می مردیم وقتی این اتفاق می افتاد. اما نمی میریم.

قلب ها سرسختند و بیشتر وقت ها نمی شکنند. آن ها بیشتر اوقات فقط غر می شوند.

زمان، همه ی زخم ها را بهبود می بخشد.