کتاب Russian For Dummies

کد کتاب : 70211
شابک : 978-0470149744
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 384
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب Russian For Dummies اثر اندرو کافمن

با توجه به اینکه روسیه برای میزبانی جام جهانی 2018 ، المپیک زمستانی سال 2014 و همچنین مسابقات بزرگ فرمول 1 ، علاقه به روسیه رو به افزایش است. Russian For Dummies یک منبع عالی برای دانش آموزان ، گردشگران و بازرگانان است که به دنبال معرفی این زبان محبوب و پیچیده هستند.
این نسخه به روز شده ارائه می دهد مطالب جدید و بهبود یافته ، تمرین های مفید تر و فرصت های تمرین ، کلیه مطالب جدید اختصاص داده شده به الفبای سیریلیک و موارد دیگر.
سازمانی جدید و کاربرپسند
CD صوتی کاملا به روز و گسترده با مکالمات در زندگی واقعی توسط گویندگان بومی
گسترش دامنه دستور زبان ، ترکیبات فعل و تلفظها
مینی فرهنگ لغت تازه و گسترده با واژگان حتی ضروری تر
Russian For Dummies دستورالعمل اساسی را برای کسانی که به دنبال درک اصول روسی مکالمه هستند ارائه می دهد. دانشجویان ، مسافران و بازرگانان با تجربه زبان اندک یا کم تجربه درک واضح تری از نحوه برقراری ارتباط به زبان روسی کسب می کنند.

کتاب Russian For Dummies

اندرو کافمن
اندرو دی. کافمن دانشیار، دانشکده عمومی، مدرس زبان ها و ادبیات اسلاوی، و دستیار مدیر مرکز تعالی آموزش در دانشگاه ویرجینیا است. کافمن، دکترای زبان‌ها و ادبیات اسلاوی از دانشگاه استنفورد، نویسنده کتاب «به جنگ و صلح» فرصت بدهید: حکمت تولستویان تولستوی برای زمان‌های پر دردسر و درک تولستوی، و نویسنده کتاب «روسی برای آدمک‌ها» است. کارهای او در Today، NPR و PBS، و در واشنگتن پست به نمایش درآمده است، و او به عنوان کارشناس ادبیات روسی برای کلوپ کتاب اپرا خدمت کرده...