کتاب صوتی یوسف آباد خیابان سی و سوم

Yusefabad, 33th Street
کد محصول : 70308
گوینده :
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت
نوع رسانه : CD
تعداد حلقه : 1
نوع بسته بندی : قاب مقوایی
زبان اثر : فارسی

معرفی کتاب صوتی یوسف آباد خیابان سی و سوم اثر سینا دادخواه

کتاب صوتی یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم اولین نوشته سینا دادخواه است که با موفقیت بسیاری رو به رو شد. کتاب یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم تابلو روشنی از تهران دهه‌ی هشتاد و جوانان این روزهای تهران و روایت‌هایشان از عشق است. نسخه صوتی کتاب یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم را با صدای آرمان سلطان‌زاده، سحر مشرفی، مریم پاک‌ذات، و علی دنیوی ساروی می‌شنوید.

رمان یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم در چهار فصل و توسط چهار راوی به نام‌های سامان، لیلا، استاد نجات و ندا روایت می‌شود. آن‌ها همگی در یک آتلیه‌ی عکاسی در یوسف‌ آباد، خیابان سی و سوم کنار هم جمع می‌شوند. ما خط ربط تمامی این روایت‌ها عشق است که نویسنده آن را در بستری از فضای شهری بیان می‌کند. فضایی که به نوعی با این داستان گره خورده و خود بخشی از آن است.

کتاب صوتی یوسف آباد خیابان سی و سوم

سینا دادخواه
سینا دادخواه متولد 1363 و کارشناس مهندسی عمران است. تمرکز دادخواه در سال‌های اخیر، بر داستان‌نویسی استوار بوده است. در همین راستا، دو رمان «یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم» و «زیباتر» از او توسط نشرچشمه منتشر شده‌ که به چاپ‌های متعدد رسیده‌اند. در زمینه‌ی مطالعات شهری و تهران‌پژوهی نیز کتابی را با عنوان «آشیانه‌ی خرس» زیر چاپ دارد. از دادخواه تاکنون مقالات متعددی در نشریات معتبر کشور در زمینه‌ی ریخت‌شناسی فر...
دسته بندی های کتاب صوتی یوسف آباد خیابان سی و سوم