کتاب راهنمای مقابله با افکار منفی

How parents can teach children to counternegative thoughts
کد کتاب : 71090
مترجم :
شابک : 978-6227600834
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 87
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای مقابله با افکار منفی اثر فرانک دیکسون

"تو آنچه را که برای شغل مورد علاقه‌ات لازم است نداری"
"تو برای ارتقای شغلی به اندازه کافی خوب نیستی!"
"حتی به این فکر نکن که ازش درخواست کنی!"

این صدای کوچک آزاردهنده ای است که از شما انتقاد می کند، به مهارت های شما شک می کند و هر قدم شما را تضعیف می کند. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالا قبلا آن صدا را شنیده اید. همیشه در حساس ترین لحظات وجود دارد. همیشه وجود دارد تا شانس شما برای موفقیت را خراب کند. اما تو می‌توانی ساکتش کنی. اکنون نوبت شماست که به کودکان خود کمک کنید تا با این افکار منفی مقابله کنند و به آنها نشان دهید که چگونه از نظر عاطفی قوی شوند و ذهنیتی قوی داشته باشند! کودکان می توانند واقعا در برابر منفی گرایی، استرس زیاد و اضطراب آسیب پذیر باشند. شخصیت آنها می تواند به راحتی تحت تأثیر افکار منفی قرار گیرد و این به شما بستگی دارد که به ایجاد ذهن مثبت برای فرزندان خود و تقویت رفتار مثبت کمک کنید تا آنها بتوانند به شادی مادام العمر و موفقیت شخصی دست یابند. در اینجا آمده است که چگونه می توانید به کودک خود بیاموزید که از نظر ذهنی قوی باشد و منفی گرایی و شک به خود را به اراده و اراده هدایت کنید! فرانک دیکسون، نویسنده پرفروش کتاب «چگونه والدین می‌توانند کودکان انعطاف‌پذیر تربیت کنند» با یک کتاب والدین مثبت چشم‌گشا بازگشته است که شما را قادر می‌سازد از فرزندتان در برابر هیولای ناامنی محافظت کنید و به تقویت قدرت درونی و اعتماد به نفس کمک کنید. اگر به دنبال راهبردهای ساده و آسانی هستید که به فرزندتان اجازه می دهد بر سختی ها غلبه کند، دیگر به دنبال آن نباشید. این کتاب جامع مهارت های فرزندپروری در مورد مقابله با افکار منفی به شما کمک می کند:
ـ ماهیت افکار منفی و تاثیر افکار منفی بر ذهن و بدن ما را کشف کنید خطرات شک به خود را کشف کنید و علائم رایج اضطراب کودکان را شناسایی کنید درک کنید که تنبیه کودک به چه معناست و چگونه ایجاد انعطاف‌پذیری بر اضطراب و منفی‌گرایی غلبه می‌کند

بر اساس سال ها تحقیق، این کتاب پیشگامانه والدین در مورد چگونگی تربیت کودکانی از نظر ذهنی قوی به شما کمک می کند تا کودکانی انعطاف پذیر با ذهنیتی قوی برای کودکانی تربیت کنید که نه تنها می توانند زندگی عالی داشته باشند، بلکه کارهای بزرگی نیز در این دنیا انجام دهند.

کتاب راهنمای مقابله با افکار منفی