کتاب گام هایی به سوی موفقیت

Master your success
(‏‫مربی خودت باش)
کد کتاب : 71441
مترجم :
شابک : 978-6229600399
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب گام هایی به سوی موفقیت اثر تیبو موریس

آیا از نکات، ترفندها یا ترفندهایی که کار نمی کنند خسته شده اید؟ آیا آرزو دارید که بتوانید فرمول خاصی برای دستیابی به موفقیت در شرایط خود دریافت کنید؟ اگر چنین است، اگر مایلید بر موفقیت خود مسلط شوید این کتاب برای شماست.
نویسنده پرفروش آمازون، تیبو موریس، از شما می خواهد که درک شفافی از نحوه عملکرد موفقیت ایجاد کنید تا بتوانید به طور چشمگیری نتایج خود را در تمام زمینه های زندگی خود افزایش دهید. در آخرین کتاب او، شما اصول کلیدی موفقیت را کشف خواهید کرد که به شما کمک می کند تا موفقیتی را که واقعا می خواهید ایجاد کنید.کتاب گام هایی به سوی موفقیت 100 اصل جاودانه را معرفی می کند که به شما کمک می کند زندگی ایده آل خود را طراحی کنید. با استفاده از دستورالعمل‌های ساده تیبو یاد خواهید گرفت که چگونه استراتژی‌های موثری برای ایجاد آن موفقیت ایجاد کنید. در گام‌هایی به سوی موفقیت، متوجه خواهید شد: چرا باید مسئولیت کامل زندگی خود را بپذیرید (و چگونه این کار را انجام دهید، چگونه در دوره خود موفق باشید، موفقیت چیست و چگونه کار می کند، چگونه می توان اعتماد به نفس قوی ایجاد کرد و به بیش از آنچه فکر می کردید دست یافت ، چگونه بهره وری خود را افزایش دهیم و خیلی بیشتر این اثر راهنمای شماست که باید بخوانید تا به شما کمک کند موفقیت واقعی در زندگی خود ایجاد کنید و به بزرگترین اهداف خود برسید. اگر راهبردهای آسان برای درک، تمرین های عملی و آموزشی را دوست دارید، این کتاب را دوست خواهید داشت.

کتاب گام هایی به سوی موفقیت

تیبو موریس
تیبو نویسنده بیش از 20 کتاب از جمله پرفروش ترین کتاب‌های آمازون، "مربی خودت باش" است که نزدیک به 200000 نسخه فروخته است و به بیش از 10 زبان از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده است. ماموریت تیبو کمک به مردم عادی برای دستیابی به نتایج خارق العاده است. اگر کتاب‌های کاربردی و الهام‌بخش ساده را دوست دارید و متعهد به بهبود زندگی خود هستید، کار او را دوست خواهید داشت.