کتاب برای رسیدن به موفقیت، وسواسی باشید یا معمولی باقی بمانید!

Be Obsessed or Be Average
(BEST SELLER)
کد کتاب : 71818
مترجم : سوگند سیوانی
شابک : 978-6001185069
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان
Be Obsessed or Be Average
کد کتاب : 117317
مترجم : سپیده ناصری
شابک : 978-6227126051
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب برای رسیدن به موفقیت، وسواسی باشید یا معمولی باقی بمانید! اثر گرانت کاردون


قبل از اینکه گرانت کاردون پنج شرکت موفق بسازد (و در حال حاضر چند میلیونر)، مولتی میلیونر شود و کتاب های پرفروش بنویسد... او شکست خورده، بیکار و معتاد به مواد مخدر بود.
گرانت با رویاهای بزرگ بزرگ شده بود، اما دوستان و خانواده به او گفتند که منطقی تر و کمتر خواستار باشد. به گفته آنها، اگر او طبق قوانین عمل کند، می تواند از نسخه موفقیت دیگران در طبقه متوسط لذت ببرد. اما وقتی به روش آنها امتحان کرد، به کف زمین رسید.
سپس روش مخالف را امتحان کرد. او به متنفران و مخالفان نه گفت و به وسواس سوزان، ظالمانه و حیوانی خود بله گفت. او وسواس خود را برای تبدیل شدن به یک ستاره راک تجاری، یک فروشنده فوق العاده، یک بشردوست بزرگ پس گرفت. او می خواست در یک عمارت زندگی کند و حتی یک هواپیما داشته باشد.
وسواس باعث شد تمام رویاهای وحشیانه او محقق شود. و می تواند به شما کمک کند تا به موفقیت های عظیم نیز دست یابید. همانطور که گرانت می گوید، ما در میانه یک اپیدمی متوسط هستیم. خرد متعارف این است که به دنبال تعادل و آسان گرفتن آن باشید. اما این واقعا بهانه ای برای غیر استثنایی بودن به ما داده است.
اگر خواهان موفقیت واقعی هستید، باید بدانید که چگونه وسواس خود را برای پرتاب موشک به اوج مهار کنید. این کتاب به شما الهام و ابزاری می دهد تا از پیله متوسط خود بیرون بیایید و به احمقانه ترین رویاهای خود برسید. گرانت به شما یاد می دهد که چگونه:
اهداف دیوانه وار تعیین کنید و هر روز به آنها برسید.
• به حیوان غذا بدهید: وقتی برای پول ارزش قائل هستید و آن را برای چیزهای درست خرج می کنید، بیشتر از آن بهره می برید.
شک کنندگان را خاموش کنید و از متنفران خود به عنوان سوخت استفاده کنید.

کتاب برای رسیدن به موفقیت، وسواسی باشید یا معمولی باقی بمانید!

گرانت کاردون
گرانت کاردون ، پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه شیکاگو بی‌کار بود. او با پدر و مادرش زندگی می‌کرد و در حساب بانکیش فقط ۲ دلار و ۲۶ سنت پول داشت. او اکنون ۳۱ سال سن دارد و خودش را فقط با اسم کوچکش معرفی می‌کند. او گفت: «برای من این یک هشدار واقعی بود. به خودم گفتم هرگز دیگر نمی‌خواهم در چنین وضعیتی قرار بگیرم. از حساب بانکیم عکس گرفتم و با خودم عهد کردم بعد از ۵ سال ۱ میلیون دلار پول در حسابم داشته باشم».
دسته بندی های کتاب برای رسیدن به موفقیت، وسواسی باشید یا معمولی باقی بمانید!
نکوداشت های کتاب برای رسیدن به موفقیت، وسواسی باشید یا معمولی باقی بمانید!
It's got so much positive energy that it's impossible to read it without getting energized
آنقدر انرژی مثبت دارد که خواندن آن بدون انرژی گرفتن غیرممکن است.
Inc. Magazine

This fast-moving, entertaining, inspiring book is loaded with practical ideas to help you achieve greater success faster than you ever thought possible.
این کتاب سریع، سرگرم کننده و الهام بخش مملو از ایده های عملی است که به شما کمک می کند سریع تر از آنچه فکرش را می کردید به موفقیت بیشتری دست یابید.
BRIAN TRACY

قسمت هایی از کتاب برای رسیدن به موفقیت، وسواسی باشید یا معمولی باقی بمانید! (لذت متن)
افراد وسواسی همان صنعت گران، اخلالگران، افراد تأثیرگذار، تحول آفرینان و اسطوره های جاودان هستند که همه آن ها را می ستایند و آرزو می کنند مثل آنها باشند. زندگی بدون وجود این افراد ممکن نیست، آنها دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل می کنند. هدف من از نوشتن این کتاب این است که شما و میلیون ها نفر در سراسر جهان را ترغیب کنم تا جنبشی جدید را بوجود آورید. جنبشی که باعث شود به یکدیگر قول دهیم که وسواس خود را بپذیریم و تقویت کنیم! تصور کنید همهٔ افراد کرهٔ زمین بتوانند وسواس خود را با آغوش باز و بدون هیچ گونه پشیمانی، واهمه و خجالتی، بپذیرند. آنگاه خواهید دید که چطور در یک چشم به هم زدن دنیا مکانی بهتر و متفاوت تر خواهد شد. اگر هر فرد بر روی موفقیت و تکامل شخصی خود تمرکز کند، دیگر زمانی برای جنگ، اعتیاد و یا هر چیز مخرب دیگری باقی نخواهد ماند؛ و همه ما به موفقیت هایی می رسیدیم که قبلا برایمان غیرممکن به نظر می رسید و یکدیگر را تشویق می کردیم که بیشتر تلاش کنیم و بهتر باشیم.