کتاب داروهای رایج روان پزشکی

Common psychiatric drugs
کد کتاب : 72869
شابک : 978-9644963278
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب داروهای رایج روان پزشکی اثر ماهیار آذر

در این کتاب که یکی از موفق ترین کتاب‌های دارویی سال های اخیر بوده و تجدید چاپ و ویرایش ‌های مکرر گردیده، سعی شده کلیه نکات ریز و درشت داروهای روان ‌پزشکی و داروهای مرتبط با این رشته تخصصی با جزئی ‌ترین اطلاعات در اختیار خواننده قرار گیرد.
کتاب به شکلی طراحی گردیده که راحت ‌تر قابل‌حمل و استفاده توسط همکاران و دستیاران باشد. این مجموعه با توجه به کلیه کتب مرجع و آخرین چاپ ‌های آنها مورد تجدیدنظر و چاپ جدید قرار گرفت.
مولفان روان‌پزشک و از اعضاء هیئت‌ علمی دانشگاه بوده که در سابقه علمی آنها بیش از بیست کتاب روان‌پزشکی و ترجمه‌های متعددی در این رشته به چشم می‌خورد. باشد که این علم آرامشی بر دردهای فزونی‌یافته هم‌وطنانمان باشد.

کتاب داروهای رایج روان پزشکی

ماهیار آذر
دکتر ماهیار آذر متولد 1334T دانش آموخته ابتدائی در (میسیون دو کاتولیک) دبستان فرانسوی های اصفهان و فارغ التحصیل زبان فرانسه در 13 سالگی است و سپس عازم شیراز جهت دریافت دیپلم و گذراندن سیکل دوم دبیرستان در دانشگاه پهلوی سابق (دبیرستان دانشگاه) و بالاخره ورود به دانشگاه تهران و دانشکده پزشکی در سال 1353 و دریافت مدرک دکترای عمومی در سال 1360 و در سال 1363 وارد رشته تخصصی روانپزشکی در دانشگاه شهید بهشتی و در سال 1367 دریافت مدرک تخصصی روانپزشکی و علوم رفتاری شد و پس از آن به مدت یک سال استادیار ...
دسته بندی های کتاب داروهای رایج روان پزشکی