کتاب 1001 راه به سوی کامیابی

1001 Ways to Success
کد کتاب : 73597
مترجم :
شابک : 978-9642366484
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب 1001 راه به سوی کامیابی اثر انتشارات آرکتوروس

این بسته در هر یک از شش زمینه زندگی:کامیابی، سخاوت، بصیرت، رهبری، دانایی و شادمانی 1001 راهکار و سخن بزرگران را آموزش می‌دهد.
خوانندگان هدف کتاب های 1001 راه، افرادی هستند که کتاب خواندن را دوست دارند اما زمانشان برای مطالعه تنگ است. کافی است این مجموعه را در خودرو یا روی میزکارتان داشته باشید و هنگام نوشیدن چای، نوشتن یک نامه اداری یا در ساعت تنفس جلسات، به طور تصادفی یکی از صفحات آن را باز کنید و از خردی ناب سرشار شوید. قطعا لا به لای صفحات زیبای این کتاب ها، جملاتی دلنشین می یابید که می توانید در گفتار یا نوشته هایتان به کار برید و خود و دیگران را از انرژی مثبت آن بهره مند کنید.
این مجموعه شش جلدی با عنوان های دانایی، کامیابی، سخاوت، بصیرت، شادمانی و رهبری خواننده را با آمیزه ای از توصیه های کارآمد و نقل قول هایی آشنا می کند که هر یک مسیری جذاب به سوی هدف را نشانه گرفته است. این کتاب ها علاوه بر زیبایی کلام از زیبایی بصری نیز برخوردار هستند و رنگ ها و طرح های خاص هر صفحه، انگیزه شما را به خواندن دوچندان می کند.

کتاب 1001 راه به سوی کامیابی

انتشارات آرکتوروس
انتشارات آرکتوروس (Arcturus Publishing Limited) به خلق کتاب هایی اختصاص دارد که برای بازار گسترده و بین المللی جذابیت دارند. هدف کتاب‌های این انتشارات ترکیب محتوای عالی، طراحی جذاب، ارزش‌های تولید عالی و ارزش استثنایی برای پول است.