کتاب ایرانیان

Iranian
به هویت ملی و ایرانی خود افتخار کنید (ایران گوهر گرانبهایی ست،آنرا حفظ کنید)
کد کتاب : 73686
شابک : 978-9648698602
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 473
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب ایرانیان اثر داود علی بابایی

این مجموعه یادآور سرگذشت ایران کهن است، تاریخ و حقایقی که گذشته باشکوه، مقتدرانه و آبرومندانه این سرزمین را نمایان می سازد. نگاهی به نام های گوناگون ایران و معانی هر یک از آن ها، گریزی به دوران هخامنشی و سلطنت کوروش، مروری بر تشکیل دولت زند و تمدن ساسانیان، آشنایی با کسانی که به این خاک هویت بخشیدند، ورود اسلام، تجدد ایران و ایرانی، دیدگاه اشخاص غیرفرنگی نسبت به ایرانیان و… مطالبی است که کتاب حاضر در خود جای داده است.

کتاب ایرانیان

داود علی بابایی
داوود علی بابایی یک نویسنده مستقل است. کسی که اساسی‌ترین دغدغه‌اش تاریخ، خصوصا تاریخ معاصر ایران است. تا به حال از او کتاب‌های زیادی منتشر شده اما مهم‌ترین و شاید اثرگذار‌ترین کتابش مجموعه‌ای است با عنوان «۲۵ سال در ایران چه گذشت» که مربوط به بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی از کمی قبل‌تر از پیروزی انقلاب به این سو است. تاکنون ۱۰ جلد از این مجموعه منتشر شده و علی‌بابایی امیدوار است بتواند کار انتشار این مجموعه را ادامه دهد هر چند که خودش می&zwnj...
دسته بندی های کتاب ایرانیان
قسمت هایی از کتاب ایرانیان (لذت متن)
دنیای باستان همواره از آتش جنگ ها و یورش های بی پایان در رنج بوده است؛ اما جهان امروز، علاوه بر چشمداشت بر خاک سرزمین ها، با تاختن بر اندیشه، باورها، غرور و هویت مردمان، و نیز با گسترش برتری طلبی و نفاق افکنی میان مردم، چیرگی بر آنان را در سر می پروراند. مردمانی که باورها و هویت تاریخی خود را به فراموشی سپارند، مردمانی که نیازمند دانش و فن آوری کشورهای دیگر باشند، مردمانی که چیزی برای عرضه در جهان امروز نداشته باشند، شکست خوردگان جهان امروزند. پیشینیان ما به رغم رنج های بی پایان بشری، گذشته ای سرافرازانه برای ما به ارمغان نهادند. ما برای فرزندان آینده خود چه دستاوردی داریم و برای شکسته شدن در جهان سخت نامهربان امروز، چه راه هایی اندیشیده ایم؟