کتاب کاهش وزن بی خطر

The Complete Idiot's Guide to Healthy Weight Loss
(توصیه های جادویی برای زندگی بهتر 5)
کد کتاب : 74026
مترجم :
شابک : 978-9642363933
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب کاهش وزن بی خطر اثر لوسی بیل

لوسی بیل، سندی جی. کوویلون و جوان کلارک در کتاب کاهش وزن بی‌خطر، سعی کرده‌اند راهی نشان دهند که شما را در رسیدن به هدف کاهش وزن کمک کنند.
قبول داریم پیدا کردن یک رژیم مناسب و برنامه‌ی کاهش وزن جامع و در عین حال سالم، مشکل است. با کمک ابزار زیر راه خود را به سوی کاهش وزن پیدا کنید:
- توصیه‌های کارشناسانه‌ برای دست یافتن به طرز تفکر سالم و لاغر کننده.
- تحقیقات جدید در خصوص نحوه‌ی تأثیر غذا و تغذیه روی بدن و توانایی بدن برای کاهش وزن.
- اطلاعات جامع در خصوص جدید‌ترین دیدگاه‌های پزشکی و تغذیه‌ای کاهش وزن.
- رژیم‌های غذایی کم‌ کالری، کم‌ چرب و دیابتی.
لوسی بیل (Lucy Beale) کارشناس، مربی و نویسنده‌ی کتاب‌های کاهش وزن و مجموعه‌ی چگونه جسم، ذهن و روح لاغر داشته باشید، است. او در سال 1982 موفق شد از سایز 44 به سایز 36 برسد و همیشه در این سایز بماند. لوسی نویسنده‌ی موفق مجموعه کتاب‌های کاهش وزن برای همه است.

کتاب کاهش وزن بی خطر

لوسی بیل
لوسی بیل رویکردی ملایم برای خوردن، سلامتی و کاهش وزن دارد. او خوانندگانش را تشویق می‌کند که خوب غذا بخورند و در عین حال طعم‌های فوق‌العاده و، بله، حتی غذاهای راحت را می‌چشند. او به خوانندگان خود نشان می دهد که چگونه نیازهای بدن برای تغذیه، راحتی و لذت را تنظیم کنند.بیش از 20 سال پیش، لوسی 50 پوند اضافه وزن داشت و پس از سال ها رژیم غذایی، شمارش کالری و ناامیدی، یاد گرفت که به بدن خود گوش دهد، وزن خود را کاهش داد و از آن زمان تا کنون در سایز 4/6 باقی مانده است.لوسی یک مربی س...
دسته بندی های کتاب کاهش وزن بی خطر