کتاب تکنیک های نوین طرحواره درمانی

Creative Methods in Schema Therapy
(پیشرفت ها و نوآوری ها در کار بالینی)
کد کتاب : 82757
مترجم :
ایمانه عباسی
شابک : 978-6227939064
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 554
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

روش های خلاقانه طرحواره درمانی
Creative Methods in Schema Therapy
پیشرفت ها و نوآوری در کار بالینی
کد کتاب : 74305
مترجم :
شابک : 978-6002503091‬‬
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 590
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب روش های خلاقانه طرحواره درمانی اثر جیلیان هیث

روش‌های خلاقانه در طرح‌واره‌درمانی، روندها و پیشرفت‌های فعلی در طرحواره‌درمانی را با جزئیات بالینی غنی، با وضوحی که خواننده را الهام‌بخش و مجهز می‌کند تا این روش‌های جدید کار را مستقیما در عمل خود ادغام کند، نشان می‌دهد.
با سازگاری خلاقانه برای ارزیابی و فرمول‌بندی، از جمله ادغام روش‌های بدن برای ارتقای تعامل و ایجاد تغییرات عاطفی اولیه آغاز می‌شود. فصل‌های دیگر روش‌های نوآورانه‌ای را برای حذف فرمول‌بندی از صفحه معرفی می‌کنند و به پیشرفت‌های جدید در تمام جنبه‌های کارنامه تغییر ST، از جمله فرزندپروری محدود، تصویرسازی، پردازش تروما، کار روی صندلی، رابطه درمانی، رویارویی همدلانه و پایان ها برای متخصص، فصل هایی در مورد کار با حالت های پزشکی قانونی، اختلالات خوردن و کار زوج ها وجود دارد. در نهایت، این کتاب شامل فصل‌هایی درباره ادغام اصول و تکنیک‌های کلیدی از درمان شناختی رفتاری، درمان متمرکز بر احساسات و کار ذهن دلسوز در یک مدل طرح‌واره اصلی است.
این کتاب نه تنها برای طرح‌واره‌درمانگران تمام عیار، بلکه برای درمانگران جوان و درمانگرانی از سایر روش‌ها که مایلند روش‌های کار خود را ارتقا دهند، جذاب خواهد بود.
کتاب روش های خلاقانه طرحواره درمانی توسط حمید بهرامی زاده ترجمه شده است. این کتاب را انتشارات دانژه منتشر کرده است.

کتاب روش های خلاقانه طرحواره درمانی

جیلیان هیث
دکتر جیلیان هیث روان درمانگر انگلیسی و اجرا کننده طرحواره های آموزشی می باشد.
نکوداشت های کتاب روش های خلاقانه طرحواره درمانی
This a wonderful compilation of clinically rich innovations in ST practice that would appeal to both accomplished therapists and trainees alike.
این مجموعه ای شگفت انگیز از نوآوری های بالینی غنی در تمرین ST است که هم برای درمانگران و هم برای کارآموزان به طور یکسان جذاب است.
Dr Jeffery Young

This book lives up to the promise of its title and is a welcome addition to the resources available to clinicians practicing Schema Therapy, whether just beginning or already experienced.
این کتاب به قول عنوان خود عمل می کند و افزوده ای مطلوب به منابع موجود برای پزشکانی است که طرحواره درمانی را انجام می دهند، چه تازه شروع کرده باشند و چه قبلا تجربه کرده باشند.
David Edwards

قسمت هایی از کتاب روش های خلاقانه طرحواره درمانی (لذت متن)