کتاب بدن خود را پر از اکسیژن کنید

Flood Your Body with Oxygen
(درمانی برای دنیای آلوده ما)
کد کتاب : 74367
مترجم :
شابک : 978-9642366231
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 648
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بدن خود را پر از اکسیژن کنید اثر اد مک کیب

کتاب بدن خود را پر از اکسیژن کنید: درمانی برای دنیای آلوده ما نوشتۀ آقای اکسیژن، اد مک کیب، رازهای اکسیژن درمانی تایید شده‌ای را برای بهبود زندگی شما فاش می‌کند.
این اثر که پرفروش‌ترین کتاب در حوزه درمان‌های مرتبط با اکسیژن است، ضمن معرفی و آموزش اکسیژن درمانی، کمک می‌کند تا با استفاده از آن سطح سلامت خود، خانواده‌، دوستان و حتی دیگر افراد جامعه را بالا ببرید.
بدن انسان به‌ تنهایی از صد تریلیون سلول ساخته شده است. بیشتر سلول‌های بدن، سلول‌های شناور هستند. اکنون مردی را تصور کنید که حدود 150 پوند وزن دارد. حدود دو‌ سوم یا یک صد پوند از وزن این مرد را آب تشکیل می‌دهد؛ بنابراین 66 درصد بدن این مرد و ما را آب تشکیل می‌دهد؛ پس آنچه در آینه مشاهده می‌کنید، حدود صد پوند آب و بقیه‌ ماده‌ جامد است. بیشتر این صد پوند وزن را توده‌ مایع سمی، انگل، ویروس، باکتری کثیف، آلوده و متعفن، همچنین یک کیسه کربن قابل ارتجاع تشکیل می‌دهد. کیسه‌ای که در زندگی امروز این مخمصه عجیب و پیچیده گیر افتاده و ما آن را انسان می‌نامیم. تنها عامل مفقودی در این میان، وجدان، شعور و عقل سلیم است.
مارک تواین، نویسنده‌ بزرگ، در این باره چنین نوشته است: «هنگام مطالعه‌ کتاب‌های تندرستی مراقب باشید؛ زیرا ممکن است به‌ خاطر یک اشتباه چاپی، جان خود را از دست بدهید!»
بنابراین عقل سلیم به ما می‌گوید حدود صد پوند آب کثیف داریم که همواره آن را حمل می‌کنیم، پیش از این‌ که به‌ درستی آن را تنظیم کرده باشیم. از سویی ما آب را هر روزه می‌نوشیم. اگر شما به‌ طور طبیعی آب شهر می‌خورید یا حتی از نوشیدنی‌های تجاری استفاده می‌کنید یا غذاهایی را می‌خورید که با آب شهر تهیه شده است، پس به شهر مواد شیمیایی خوش آمدید.
اگر آن‌ قدر خوش‌شانس باشید که آب چاه بنوشید، هنوز نمی‌دانید وقتی کشاورز محصولات کشاورزی را سم‌پاشی می‌کند، چه اتفاقی می‌افتد. شاید اکنون این پرسش برای شما پیش بیاید که این مواد با من چه‌ می‌کنند؟ اد مک کیب (Ed McCabe) در این کتاب می‌گوید متأسفانه کاری که با شما می‌کنند، در آینده تأثیر خود را آشکار می‌کند و آن انباشته کردن این مواد در دراز‌ مدت در بدن‌تان است.

کتاب بدن خود را پر از اکسیژن کنید

اد مک کیب
اد مک کیب، «آقای OxygenTM» یک نویسنده و نویسنده پرفروش در حوزه سلامت نوآورانه است. کتاب پرفروش اکسیژن درمانی او، روشی جدید برای نزدیک شدن به بیماری اخیراً با موفقیت جدید بدنتان را با اکسیژن غرقاب کنید، درمان برای دنیای آلوده ما دنبال شده است. او به مدت 18 سال در سراسر جهان سخنرانی کرده است و به عنوان دریافت کننده جوایز بین المللی مفتخر شده است. او اولین و تنها فردی در تاریخ بود که آگاهی عمومی را در مورد وجود و فواید درمان‌های اکسیژن فعال ایجاد کرد. آقای مک کیب بیش از 1800 حضو...