کتاب زندگی با هفت عادت شهامت دگرگونی

Living The 7 Habit
کاربردی داستان های الهام بخش و امیدوارکننده
کد کتاب : 7660
مترجم :
شابک : 9789696538252
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 299
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی با هفت عادت شهامت دگرگونی اثر استیون کاوی

نویسنده در کتاب پیش رو به عنوان یک راهنما ظاهر شده است و به آموزش هفت عادت موثر به خوانندگان جهت شناخت بیشتر توانایی ها و قدرت درونی شان، کشف استعدادها و مقابله با موانع و موقعیت های دشوار با ارائه ی داستان های واقعی و آموزنده در چهار بخش می پردازد. در ابتدای هر داستان مطالب مهم و نکات کلیدی آن ذکر شده اند.

کتاب زندگی با هفت عادت شهامت دگرگونی

استیون کاوی
استیون ریچاردز کاوی، زاده ی 24 اکتبر 1932 و درگذشته ی 16 جولای 2012، نویسنده، تاجر و سخنران آمریکایی بود.کاوی در یوتا به دنیا آمد و از همان دوران کودکی به ورزش بسیار علاقه مند بود اما به دلیل ابتلا به بیماری نتوانست ورزش را ادامه دهد. او در دانشگاه یوتا در رشته ی مدیریت تجاری تحصیل کرد. کاوی پس از آن، مدرک MBA خود را از هاروارد گرفت و در مقطع دکتری، به تحصیل در رشته ی مطالعات دینی پرداخت. او سپس وارد عرصه ی تجارت و نویسندگی شد و در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافت.استیون کاوی سرانجام در...
دسته بندی های کتاب زندگی با هفت عادت شهامت دگرگونی
قسمت هایی از کتاب زندگی با هفت عادت شهامت دگرگونی (لذت متن)
در این ماجرا به سه نکته بسیار جالب توجه کنید: نخست به میزان خودآگاهی و کنترل نفس مدیر برای تغییر جهت از مدیریت سنتی و استبدادی به مدیریت مشارکتی و مبتنی بر اصول؛ دوم این که چگونه او به سخنان افرادی گوش کرد که پیش از تغییر جهتش هیچ گاه توجه به آنان در تصورش نمی گنجید. و سوم آن که نه تنها بیش از گذشته به سخنان افراد گوش کرد بلکه تحت تاثیر این تغییر جهت شکیبایی بیشتری به خرج داد.