کتاب خدا در این قصه ها

Khoda dar in Ghesse-ha
(قصه هایی برای آشنایی کودکان با خدا)
کد کتاب : 76825
شابک : 978-9642026982
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب خدا در این قصه ها اثر مسلم گریوانی

خداوند بزرگ ترین و جذاب ترین حقیقتی است که در دل انسان ها قرار دارد. خدایی که بسیار به ما نزدیک است. خدایی که به آسانی می توانی با او صحبت کنی. انسان ها از حضرت آدم تا مردم امروزی همه ی کشورها، هنگام درد و رنج و نیاز، به سوی خدا دست دراز می کنند و با او صحبت می کنند.
خدا، آشناترین حقیقت عالم برای کودکان است. اگر غبارهای دنیا بر دل کودک ننشیند، روح خداجویی او همیشه خدا را ناظر و شاهد خود می بیند و دوست دارد همواره محبوب خدا باشد.
کتاب خدا در این قصه ها می خواهد به رشد ایمان کودکان بیفزاید و آن ها را از آسیب فراموشی خدا و نعمت ها و لطف های او دور سازد.

کتاب خدا در این قصه ها

مسلم گریوانی
مسلم گریوانی در سال 1359 در گریوان از توابع شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی متولد شد. تحصیلات حوزوی خود از در سال 1378 درحوزه علمیه بجنورد آغاز نمود. وی مقدمات دروس حوزوی را در آن همان شهر فرا گرفت، سطح یک را در مدرسه سلیمانیه مشهد و سطح دو و سه را در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد با گرایش «تخصصی کلام اسلامی» طی کرد و سطح چهار دروس حوزوی را در حوزه علمیه قم گذراند. حجت الاسلام گریوانی علاوه بر حوزه، تحصیلات کلاسیک دانشگاهی از جمله مشاوره اسلامی و تحصیل در مقطع دکتری عرفان و تصوف اس...